tisdag 23 juni 2009

Sool, Soommar och Snickeri;).

idag har jag legat på stranden hela dagen, förhoppningsvis åtminstonde dragit på min lite bränna;). hoppas på att kunna få bli lite brun i sommar så man slipper det där jävla brun utan sol haha. obs nu erkände jag visst:S..

Underbart väder idag;), och det är få saker som slår att bara ligga och slappa i solen;).
det skulle väl vara sex då som mala sa haha. men det vet jag inte om jag håller med om;), inte i alla lägen iaf;) haha.

träffa en snubbe jag inte sett på ett tag idag med, förbannat rolig kille det där, få som har fått mig att skratta så himla mkt;) haha.

efter det gick jag ensam hem från nossen då elin och malin stanna kvar en sväng. som tur var räckte batterierna i mp3n hela vägen hem. hade tänkt att slå en pling till falida så jag hade haft något att göra på vägen hem, men hennes cell var avstängd tydligen. men som sagt det funka kanon att bara gå och lyssna på mp3n;). rann ju ett hel hav svett av mig under tiden men men haha. tog en piggelin i gulan som kylde ner lite;).

sen var jag väl bara hemma ca nån halvtimme, sen kom emil och hämta mig och johan. dom skulle gå djursdalarundan igen. men jag valde att stanna hos faster istället;). palla inte att gå i den här värmen mer idag.

vi parkera bilen vid ungstorp och gick därifrån hit. och nej vad minnen man har från den korta svängen med;).
som tur är i stort sätt bara bra minnen;). önskar man kunde åka tillbaka till den tiden igen, vad lite problem man hade då, och nej vad nykäär man var;) haha. underbart;).

kom ihåg ett speciellt minne ifrån den vägen när vi gick idag, och det var johans "så kallade" suraställe haha. varje gång vi vart osams el om har bara var arg så gick han och satte sig på ett ställe i skogen och sura haha. så varje gång han vart borta ett tag så var det bara att springa ner och hämta honom där;) haha. så snyyygg när han är sur såå;).

som sagt jag stanna hos faster, vi har hållt på och snickrat lite och sånt idag;). att slå i en spik kan vara roligare än vad man tror;). och faster och jag är ju ett så jävla bra team;) haha. nämen helt ärligt, vi är faktiskt det;).
jag hittar lösningar åt henne och hon åt mig, vi borde starta en egen firma;).

nu har vi precis käkat wasapizza, börjar bli grymt trött på dom pizzorna, och det är träligt för det var verkligen mitt favoritkäkställe innan. men jaja allt bra varar kort som dom säger.

inatt ska jag verkligen försöka sova, ska trycka i mig pillz! jag somna innan kl 1 igår av ren utmattning i huvet, trodde inte jag skulle kunna sova men det kunde jag. kanske berodde på cidern;). alkohol funkar lika bra som pillz;).
men naturligtvis var bajskorven jag sover jämte varje natt, (och misstolka mig inte för det finns ingen jag hellre skulle sova brevid:p), men när han kommer och stänger på tvn kl 3 på natten när jag för en gångs skull somnat skapligt då vill man bara smälla en hammare i huvet på han, el åtminstonde få kasta en vattenballong på hans påse;) haha. nämen så jag vart grymt förbannad inatt och pga det så var min natt och min sömn förstörd:S..
sämsta man kan göra är att försöka somna förbannad, tror aldrig jag lyckats!

så inatt ska det bli skillnad;).

imorn ska vi nog fortsätta snickra en sväng;). sen kanske nils kommer bort imorn kväll och lirar lite zelda;).

kanske fotboll imorn med;), teeeempoo:D

hänt en grej till idag:D, men det tar jag inte nu:D! time will tell mia g, time will tell som en vis gammal man en gång sa. och det gjorde det ju med.

dom hade ringt från ett tredje jobb idag med:D, wiie, i kalmar;).

aja nu ska jag snickra igen;), håll tummarna för att det inte slutar med en blå tummnagel;) haha. speciellt inte nu när jag äntligen har skaffat lite naglar;), som jag btw just nu har filat och fixat;) haha. kan va stooolt:D.

Take Care!

"In this world when nothing else is true"

Inga kommentarer: