måndag 1 juni 2009

Mala på åbro!

even you can fall in my eyes!


vädret idag har vart fucking underbart!;). drog en sväng till nossen med grabbarna, ella och maala på åååbro! haha.
låg mestadels och sola och det var förbannat fint:p.
idag lyckades jag bada en sväng iaf;), simmade iväg en bra bit för mig själv, och tillslut vart det faktiskt riktigt skönt i vattnet;).

idag har jag mått en hel del bättre faktiskt, även om jag kanske inte har varit precis på topp. men vad kan man förvänta sig?! mår mkt bättre när jag har folk runt omkring mig, då tänker jag inte på allt lika mkt, och kan faktiskt för en kort stund tro att allt kommer lösa sig, och se ljust på framtiden för en gångs skull.

när vi satt på hemvägen förut så började culle spela upp en låt vi sjöng på harrys för 2 sommrar sen, så pinsamt! haha. guns n roses-November rain.

sen jag kom hem har jag mest gått och retat upp mig på en massa grejer. kan inte fatta att du inte fattar!! hur du bara kan stå där och tro att allt är precis som vanligt, och förvänta dig att jag ska vara precis som vanligt! känner inte igen dig längre, detta går åt helvete. vilket är jävligt synd.

00.00 önska er något;).

förbannad/faunisk

Inga kommentarer: