söndag 31 maj 2009

Im getting colder!

sovit ett par tim nu, el ett par tim är väl fel ord kanske, sovit hela dagen. och jag behövde verkligen det. trotts det känns det inte som att jag sovit i 5min ens..
har ont i varje jävla kroppsdel jag äger! men som sagt det var fortfarande värt det!

även om jag nu såhär i efterhand anser att smärta inte kan mätas i slag, i slutändan är det endå alltid ord och handlingar som avgör, och som känns mest smärtsamt.
sår är bara ytliga, ord och handlingar sitter kvar i hjärtat förevigt. och det kanske är min värsta egenskap, just att aldrig kunna glömma och förlåta. har du en gång sårat el svikit mig så sitter det kvar förevigt hos mig. jag kan helt enkellt inte förlåta!!

blir bara så förbannad på mig själv hur jag gång på gång kan låta dig att få mig att må såhär! hur jag bara kan låta dig stå där och få mig att totalförstöra allt jag har och alla jag känner. för det är verkligen ditt fel att jag mår som jag gör idag och beter mig så svinigt som jag faktiskt gör ibland. du driver mig till psyk!! men det är väl din plan!
känner inte ens igen mig själv ibland, jag är verkligen inte såhär elak och iskall egentligen, och vissa av mina handlingar anser jag bara som direkt tagna från psykavdelningen!
och det skrämmer mig faktiskt... vill bara få slut på det hela innan det är försent...
för jag pallar helt jävla ärligt inte att se mig själv gå sönder såhär längre.

sitter ute i svi just nu, vilket bara egentligen får mig att må ännu sämre, men jag klarar inte att stå upp för vissa saker jag gjorde mot andra inatt, här kan jag gömma mig, åtminstonde för ett litet tag.
vet att jag är feg som skjuter upp allt hela tiden. men just att behöva möta din blick, ilskan och besvikelsen i dina ögon är mer än vad jag klarar just nu. och jag ber verkligen om ursäkt för igår, jag betede mig förjävligt, inget var ju ditt fel. vart bara så besviken när du inte brydde dig, känns som att ni en efter en ger upp hoppet om mig. vilket jag kan förstå.
var iaf som sagt inte min mening att göra så mot dig, och en vacker dag så hoppas jag att du förstår vart all min ilska och vart ifrån alla mina psykiska handlingar kommer ifrån. du vet att jag älskar dig och det sista jag egentligen vill är att göra dig illa...

vet att det finns fler därute jag levde rövare hos inatt, och jag ber som sagt om ursäkt, så förlåt!
kan inte råför det, känns som att jag helt enkellt mår bäst utav att hata, jag sårar ju alla som betyder något gång på gång. antar att jag fått "den jag hatars" gener!
och att det är ni som blir som behöver bli lidandes varje gång mår jag extremt dåligt över. därför känns det inte som att jag förtjänar er... och just därför ska jag inte besvära er mer, ni mår bättre utan mig.

bort...


skulle ha gjort det inatt..

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hur jävla naiv får man vara ? jag har läst din blogg & det ända du gör är att klaga på hur jävla duma alla är, har du tänkt på hur jävla korkad du är ? du framhäver dig själlv som guds bästa barn & att det är så jävla synd om dig & att alla är så duma mot dig mm, förfan ta tag i ditt liv & gör nått av det, du sitter bara & gnäller fy fan jag har då alldrig träffat på nån så jävla blåst brud som du, skaffa dig nått som gör att du blir lite trött.
Fy fan så jävla illa du behandlar folk, du borde fan spärras in du är fan inte redigt navlad, när man sitter & tycker synd om sig själlv då har man bottnat.
Fan ligga & sova hela dagarna, då är det betträ att du tex finger pullar så att du tänker på nått annat, såååååå jävla synd om dig

Elin sa...

HAHAHAHAHAHAHA! jag skrattar ihjäl mig! vem skrev det dääär? nu får du fan ta och berätta om när du fingerpullar! hahahahahaaaaa!

Anonym sa...

Hahahaha vad jävla synd om dig som inte vet hur man pullar Elin du går miste om mycket.
Alvarligt Maria, har du själlv läst igenom din blogg när du är på betträ humör nån gång, den är ju helt kass du är så negativ så änglarna gråter, det är nog på tiden du söker hjälp,
du tro att man tycker synd om dig medans man i själlva veket tycker du är helt körd i huvudet, har du nån gång tänk på hur du är? du tro du är så jävla bra & snygg, nästan på varje foto här på bloggen putar du med dina läppar som man kan tro att det är dina fitt läppar du visar upp.
Tro du att du är sexig när du gör så ? det gör dig bara till en idiot till här i värden.
Ta & skriv nått som är bra tro du att ditt liv är så jävla intresant, fan en nunna har ett mer intresantare liv än du Maria, det ända du skriver här är att du hatar, allt är botten, allar är så jävla duma förutom du för du är snyggast & bäst säger någon nått annat så jävla få dom äta upp det mm.
Ta & mogna din lilla fjotis, jag har då aldrig träffat på nån som har din ålder & är så jävla omogen, skaffa dig ett jobb, skura toa eller nått som få dig trött, ta din hund & gå långa promenader, fan har du nu en sån söt hund så se till att han mår bra, se till att din kille få det han förkäna.
Ta tag i ditt liv & sitt inte & tyck synd om dig själlv hela tiden för du gör dig bara löjlig det är ingen som tycker synd om dig men därimott finns det dom i din omgivning som det är synd om.

Elin sa...

det här är fan underhållning på hög nivå! hahaha!

Anonym sa...

Ja små fittor bruka vara lätt roade. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.

Elin sa...

ointelligenta, lågutbildade människor brukar stava dåligt ;) går ju knappt tyda skiten.

burningtears666 sa...

hahhahahha omg människan är psyk!!!! hahahaha.

Elin sa...

synd om dig med maria, du vet ju inte hur man pullar mig! hahaaa!

burningtears666 sa...

hahhaa neeeej fan jag vet ju inte det!!!!! tusan med!!! hahaha.