tisdag 19 maj 2009

Vända på klacken!

så idag har jag inte styrt med mkt, mest tänkt som vanligt. och jag fattar inte varför, för jag blir ju inte klokare av det:S haha. läste en artikel om ångest i aftonbladet igår, nån ny metod dom kommit på så att man kan slippa den, el åtminstonde lindra den, kanske vore värt att testa;).

lustigaste av allt, med tanke på allt alltså, är att jag nog aldrig kännt mig såhär fri som jag gör just nu. när jag gick på vägen ut till fågelhem förut som kom jag på mig själv med att gå och le, jag gick och tänkte på framtiden och hur enkellt allt skulle kunna vara om jag bara lät det bli det. och jag kände att tajmingen var precis rätt för vissa saker, och hur vissa beslut och besked egentligen fått mig på bra humör, allt känndes så enkellt helt plötsligt, som att jag för första gången såg allt med öppna ögon. jag behöver inte mer än att vända på klacken och stolt gå därifrån;). svårare än så är det inte med vissa saker;).

har iaf fått en hel del klart för mig idag;), och det känns förbannat bra;)

jaja har som sagt vart ute hos min kära far idag igen;), älskar allt med att vara därute, naturen, känslan, lukten, jaa allt. och speciellt lukten i huset, den tar fram så extremt många minnen. både goda och mindre bra.
far min tyckte att vi kunde ha tagit några öl ikväll och bara suttit och pratat lite haha, hallåååå daddy coool du ska jobba imorn, remember?!! hahah. så jag tacka nej..

men imorn tror jag fan att jag ska slänga i väg ett sms till min kära faster, "Tjaaa! lust att supa dig riktigt full ikväll el?!! hahaha:p". bara låta sambucan flöda i vårt blod;).

emmie skicka igår och fråga om vi inte skulle hitta på något i helgen, och visst jag var på till en början, men så berätta precis min kära fader att han inte skulle vara hemma i helgen:p mohaha. så jag vet inte om jag hellre känner för att packa väskorna och givetvis vinflaskorna dit ut på fredag, en jävligt roande känsla därute som sagt, samtidigt som miljön kan göra mig grymt deprimerad:S haha. ibland tror jag nästan att jag njuter av att må skit, det känns inte rätt i mitt liv om jag inte är nere. så kommer jag någonsin tillåta mig själv att bli lycklig?!!


"Those eyes cannot ever lie"

Inga kommentarer: