lördag 23 maj 2009

Precis som jag planerat!

okej lördag natt, och jag ligger här helt vaken all by myself. chris och nils har vart här ikväll. men chris har megaont i magen så han sover typ. tråkfis haha.

vi har väl inte gjort speciellt mkt ikväll om jag säger så, mest försökt att döda tid. okej joo chris och jag har haft jävligt kul med en grej, med vad tänker jag inte avslöja för då kan vi inte göra det igen haha. and then agiane nothing dirty haha. bara en jävligt rolig grej vi kom på av ren slump;).

-men vad ville du?
- vadå? du ringde ju mig.
- eeeeh näää! du ringde mig!

hahahahhahahaha!

chris och miss the matches:p

så kul!:D

aja klockan är bara lite över 2, tror ej jag kommer kunna sova än på ett bra tag. så jag vet inte vad jag ska hitta på:S... finns det att göra klockan 2 en lördagsnatt i svi?!! nada nothing!!

så jag vet inte om jag strax får ligga och höra på chris snarkningar haha, vilket iofs kan vara ett nöje i sig:p. fast kanske inte något att sysselsätta sig med i flera tim, så kul är det inte haha.
snodde iaf en öl av chris nu haha:p. så skål;).

aja måste hitta på något nu, och utan chris ser det ju ut som att bli haha. biiiiatch!!!!
lämna en vän så en lördagsnatt, det tycker jag är svinigt haha:p. slyna!!!!!

mkt prat blev det ju som bestämt med:S.

så godnatt people, and have a nice sunday;). i wont have but but.... ;)

"So if you love me let me go"

Inga kommentarer: