söndag 31 maj 2009

Hat

jaa vad fan ska man säga om helgen?!!.. vet inte hur jag ska kunna samla ihop all min ilska och allt mitt hat till ord, för det finns verkligen inga ord för hur mkt jag hatar dig!

trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna hata dig, inte på riktigt, trotts att jag försökt så pass länge. trodde det var ett skydd för mig själv, för att känna hat är ju så pass mkt lättare. men jag hade fel, för nu har jag insett att jag faktiskt hatar dig rakt igenom! och tro mig, det känns förbannat underbart!

jag gick hem till dig inatt med tron om att jag faktiskt skulle slå ihjäl dig, jag trodde det helt seriöst. jag kände inga hämningar över huvudtaget, 10 år på kåken, fine för mig säger jag bara! men dig skulle jag radera ur mitt liv helt enkellt!
och att du ens lyckats att kunna få mig att tappa fattningen så totallt ser jag bara som ett stort misslyckande från min sida, jag var psykiskt störd inatt det tänker jag inte argumentera imot, men som sagt det var för sista gången du lyckades med det! du existerar inte i mina ögon längre!

som en vis man en gång sa åt mig: Maria låt inte henne lyckas göra dig lika psykiskt störd som hon själv är!!
och det ligger mkt i det...

jag vet att du sitter och läser detta, och det enda jag egentligen har att säga dig är att ge faaaan i mig!!!!!!!!!! vad är ditt problem?!! varför bryr du dig?!!!! jag har totall skitit i dig det senaste halvåret så varför har du så jävla svårt att göra desamma?!! jag blir psykisk instabil bara jag tänker på dig! ser rött helt enkellt!
så ge fan i att försöka förstöra mitt liv hela tiden och ägna dig åt ditt eget istället!
skiter du i mig så skiter jag i dig, för som jag säger det finns inget kvar oss i mellan, det du gjort mig och sättet du hanterat micke efter hans bortgång kommer jag aldrig förlåta!
så passa dig jävlig noga med den sista du har kvar!

smällen du fick igår var värt allt i världen för mig ska du veta! det kändes så jävla bra! och jag ångrar mig inte för 5 jävla öre!



så man kan säga att jag haft en ganska händelserik natt, vet inte riktigt vad kl var nä jag kom hem men. jag var så grymt förbannad just då, på verkligen allt och alla! och det är jag väl fortfarande..
hoppas verkligen att ingen såg mig, då jag hade blod i hela jävla ansiktet! vet inte om det var jacket i huvet men förjävlig såg jag ut iaf:S.

folk tror säkert att jag bara reagerade som gjorde pga alkoholen, men dom har fel! visst den hjälpte till lite, och kanske till och med förvärrade vissa saker jaaa, men jag drack för det första inte ens en hel vinare igår, jag var från början förbannat trött och irriterad, och för det tredje så är jag nykter idag och ångrar absolut ingenting!!

så min helg har som sagt vart blandad, fredagen= förbannat rolig! lördagen= tror det närmaste ord jag kan relatera till är rogivande;), jag behövde detta.

skriver lite mera ikväll om helgen, den roliga biten om helgen alltså;). men nu måste jag försöka sova lite, cuuuz my body wants maaa too!

och en sak till btw, ni var 3st som visa vart ni stod igår. er kommer jag inte sakna!

Inga kommentarer: