måndag 18 maj 2009

Nappa då!

idag hade jag inte räknat med att göra så mkt, på sin höjd bara åkt upp till faster (harder) en sväng;). men istället blev det årets första fisketur med chris och nils;). trevligt det med, även om dom 2 inte är dom mest tåligmodiga jag känner haha. chris fiska i 2 min sen tröttna han, nils höll väl sig en kvart innan han med vart rastlös haha. dom 2 karlarna har spenderat för lite tid ute i naturen i sitt liv hahah.

och man blir väl som man umgås, så jag fiska väl i ca 5min jag med innan jag med tröttna haha. annars så är fiskning en av mina favorit intressen, det känns så jävla roande och lungnade för själen på något vis;).
så mia g like:p.

vi fick ingen fisk heller btw hahah!

"So far away
I wish you were here
Before it's too late, this could all disappear"

angående jobbet, så har jag ej ringt än, vet inte vad jag ska säga:S. vet ju inte vad jag vill!
var nästan 100 på att jag skulle ringa och tacka nej tidigare idag, men så prata jag med min kära faster och hon fick mig på andra tankar. så nu är jag totall förrvirrad igen:S!
och samtidigt, vad har jag egentligen kvar här?! inget blev ju ändå som jag hade tänkt mig..
och alla jag pratat med hitils tycker att jag borde åka, och visst ni har rätt..
men jag känner de bara som att detta gäller större beslut än enbart ett jobb, det känns som att jag tar fler än ett beslut om jag sticker, vad hade hänt om jag stannat kvar?!
samtidigt som jag tänker vad händer om jag inte gör det?!! hur kommer mitt liv se ut om 6månader?! är jag där jag vill vara?! tog jag rätt beslut?!

jag vet ju egentligen själv vilket som är det bästa beslutet, men jag vet inte om jag kan åka med det här jävla "tänk om" i huvet.

men efter dagen idag och alla jag pratat med så känns det nästan som att ni dumförklarar mig om jag inte tar den här chansen, vilket känns bra att höra, av vissa...
men jag håller som sagt med er, jag måste nog göra det här.

okej jag har bestämt mig nu!:D, jag hoppas jag väljer rätt nu;).
och nu är ni nyfikna va?!:p, slipper ni mia g i minst ett halvår framöver el ej?!!:p, vilket vill ni helst?!

anyway jag skriver svaret här imorn;). ska ringa och prata med dom först;).
det hela känna mest rätt rent framtidsmässigt, och mest logiskt, så jag måste ju gå på känsla...


en annan skitig grej som hänt idag är att jag åkt på urinvärksinfektion:S... och jag har som sagt haft det 150ggr innan, men tro mig ingen som denna!!!! har så förbannat ont alltså, och det känns som att jag håller på att kissa på mig var femte minut, gaaah!! sen när jag väl sätter mig på toan så får jag stoppa något i munnen för att undvika att skrika mig själv döv!!!!
och allt detta lidande för 5droppar piss!!!! weeeiii!
så med andra ord, sjukan here i come;). first thing tomorrow kan jag lova haha.

så ännu en sömnlös natt idag;), men det är faktiskt coollungt, jag somna innan kl 1 igår natt och sov till 13 idag;), så 12 tim sömn:D, heell yeah i know, but its truee!!:D
så jag har ett par tim tillgodo inatt;).

aja dags för käk och promenad med bebissnyggisen;).

"Before the doors close
And it comes to an end
With you by my side I will fight and defend"

Inga kommentarer: