fredag 8 maj 2009

Fan vad full jag ska bli!!!!!!! wöööwööh!!!! haha.

idag känns som en riktig jävla skitdag, inte ett skit planerat överhuvudtaget:S..
har ett sånt extremt sug efter alkohol idag med, och det var riktigt länge sen sen sist.
vill faktiskt bara supa mig extremt jävla full hahaha.
och det ska jag göra med! prata med nils förut och han skulle in till stan, och då passa mia g givetvis på att be honom att gå på systemet åt mig;).

vet inte riktigt vart jag ska utföra det hela än men hahaha. ensam i mitt rum i svi? haha. njaa..
men jag vart faktiskt sugen på att dra ner och bara sätta mig ensam vid ivarsudde, så jävla härligt därnere. och jag känner mig inte speciellt social idag, så att sitta där och bara tänka och låta alkoholen flöda i blodet låter faktiskt inte helt fel. och visst nu tycker alla att jag är konstig, men helt ärligt så gillar jag det. enda nackdelen med att dricka ensam är om man sitter och bara blir grymt deprimerad. men annars är det coollungt att sitta och dela sina tankar med flaskan;) haha.

el så kanske jag drar upp till faster, el in till johan och dom, nää jag känner mig som sagt vad inte social för 5 jävla öre idag. orkar ej vara glad och hålla humöret uppe.

sen är jag förbannat trött idag med, sov inte ett skit inatt.. låg och bara tänkte och tänkte, och allt blir ju som sagt så jävla stort och allt låter så jävla bra. och trotts detta så var jag hög som ett hus av sömntabletterna haha. tror det tog mig nästan 1 timme att skriva ett sms haha.
tillslut smällde jag till mig själv i huvet och gick och tog en tablett till, så jag somna nån gång runt 7 tiden.

drömde en massa knas som vanligt med, usch vad drömmar kan vara skrämmande ibland.

kom precis hem från gullringen nu med. åkte dit med ful en sväng, hon kaaaan köra alltså!! 110km/h inne i samhället, herregud alltså! tillslut sa jag te na;) haha.
ingen dålig ny bil hon köpt heller:p, assnygg, en sån vill jag med haa! vilken pöölla hon är! haha.

aja får nog börja ta tag i saker och ting nu.

Take Care!

"My final night with you, Dont wanna see the sunrise"

Inga kommentarer: