onsdag 6 maj 2009

15 jobb!

först så var pojkarna här på frukost sen stack vi och bowla, förlora:S... vet inte riktigt vad som hänt med min bowlingkarriär egentligen, högern sviker mig iaf nu gång på gång. och allt detta började hända efter att chris tvingat mig att börja kasta på ett annorlunda sätt!!!!!!!!!!!! gaaah! till en början funka det fint, men nu funkar det inte alls:S.. och nu kan jag inte gå tillbaka till mitt gamla sätt heller:S.. bajsigt!
inte kul att bowla när det går såhär iaf...

är svinigt trött just nuu med:S.. har suttit framför datan nu sen kl 4 och gjort skolarbeten och sökt jobb, har sökt 15 jobb på 2 dar nu;), känns förbannat skönt nu när det är gjort:p.

pallar inte att sitta här framför datan längre, elin kommer när som så ska vi ut och vandra lite;).
kan behövas då jag börjat banta igen hahahahaha. kanske inte börjat banta, men jag måste ut och röra mig lite längre stäckor nu känner jag:p. beach-09 närmar ju sig hahaha:p.

aja take care!

Congrats btw!

btw den erotiska novellen får vänta tills imorn chris haha. pallar ej den ikväll.
och för er som inte vet så ska christian och jag skriva varsin erotisk novell på bloggen hahaha. kan nog bli lite kul:p, har ju alltid fått berömm för att jag är duktig på att skriva, men erotisk hm det vet ifan hahaha. aja vi ska göra det iaf sen blir det upp till er att rösta på vilken som var bäst:p. en liten chris vs miss tävling:p haha.

"Prove it"

Inga kommentarer: