söndag 17 maj 2009

För och imot lista!

idag har jag inte kännt mig speciellt på topp direkt.. allt är så jävla blandat i skallen nu.
mår verkligen inte bra pga allt, och jag vet inte vad jag ska kunna göra för att allt ska bli bra heller. hur ska jag kunna få allt att kännas rätt?! kommer det någonsin göra det?!
jag försöker komma fram till några lösningar, dom säger att det finns lösningar till allt, men det är bara en fet jävla lögn!

sista dagen idag med att bestämma mig angående jobbet, och jag kan verkligen inte komma fram till nån bra lösning.. känner att jag vill åka, skulle tycka det skulle vara skitkul, och med tanke på allt så kanske det vore den bästa lösningen?
samtidigt som att känner att om jag sticker nu då är verkligen allt förstört. vad har jag att komma hem till sen då?!

och det här är verkligen min chans att komma iväg, jag kommer ju ångra mig som ett as om jag inte tar den här chansen!

ska fan ta och sätta mig och skriva en för och imot lista på allt haha;).
skulle verkligen behövas då allt är så jävla rörigt just nu.

allt jag vill just nu, vill jag precis lika lite haha. det är den bästa förklaringen jag kan ge på allt, den får tolkas som den tolkas;).

jag vill helst bara glömma allt, frågan är om jag kan?!

kom precis in från en promenad med nils, för jävla skönt att gå;). var min tredje långpromenad idag;). och det lär bli en till inatt;). som chris sa igår, att vill man tänka så får man ge sig ut och traska;). så tankar, musik och mörker är den perfekta komb.;).

aja dags att trycka i sig något;).

"Ill be waiting for you"

Inga kommentarer: