torsdag 28 maj 2009

Dag 4

gårdagen blev jätte trevlig;). satt hos ella och drack lite vin;), blev visst mer än vad jag tänkt iofs:S. men det kom inte som en chock haha.

elin och jag satt mest och prata med han som äger stället och bartendern hahah. el jag gjorde måste jag väl säga haha. fick iaf reda på att harrys inte är påväg att gå i konkurs, inte än på dom närmaste 2 åren iaf haha.

det blev extremt mkt prat om våran lilla tävling igår med haha. men än ligger vi lika:p, typ:p. haha.
blir lite besviken...

hm vad ska jag mer nämna om gårdagen?!! kommer inte på något smart direkt:S..
kanske bättre att inte nämna något alls;).

idag kommer det inte att ske mkt kan jag säga iaf, tänkte jag skulle lägga mig i sängen en sväng och läsa elins solotidningar;). sen har jag fått order från kungen idag att han vill ha egengjorda hamburgare haha. så det är väl bara att lyda och ställa sig vid spisen;).

i helgen blir det bara massa fina saker;). fest hela helgen;). me like:p.
fast idag känner jag verkligen inte för det kan jag lova:S..
känner mig som en gammal tant, men blåmärken och skrapsår över hela kroppen:S. och stel som en pinne haha. så det är tur att jag har denna dag att ta igen mig på;).

nu blir det solo och ostbågar;). (inget dirtysolo haha).

"En kyss, en blick, ett skratt. just då"

Inga kommentarer: