torsdag 7 maj 2009

Herr rådjur och Fru grävling;)!

idag har jag inte gjort så fruktansvärt mkt, åkte ut till södra vi och käka vid 3 tiden.

efter det gick jag och nils ivarsudde, chris höll oss sällskap i ca 10 min.

har iaf lärt mig en sak idag, och det är att det inte funkar att "vara" alla 3.
så i fortsättningen behöver ni inte ens fråga mig om jag vill hitta på något om ni ska det, för det vill jag inte. inte så länge det inkluderar er båda, trött på allt tjaffs och alla ständiga bråk.
so no more threesums! haha.

faster skicka vid 23.00 och fråga om jag inte ville med till vvik en snabbis nu ikväll, hon skulle hämta tommie och ville ha sällskap. så jag henka på;). måste vart nått jävla party på g i djurvärlden inatt alltså, fan så mkt djur det var på vägen. vi körde på en hare:(, stackarn..
så alla djuren kanske fick gå på begravning istället...
vi stötte även på herr rådjur och fru grävling haha. sniiigga..
japp så det var lite otäckt att åka bil inatt, men vi tog oss hem hela och fina iaf;).

nu börjar min sömntablett äntligen verka:p. har inte tagit nån på flera veckor, så jag kan tänka mig att denna kommer bli skön:p.

imorn är det fredag och jag vet verkligen inte för 5 jävla öre vad jag ska hitta på:S.
vi prata ju om grillfest men jag vet inte.. jag är sugen på att åka ut och grilla och dricka lite vin vid nån sjö, det är så jävla mysigt;). aja får se vad som sker imorn;).

godnatt fisar;)!

"What is it with you that makes me act like this?"

1 kommentar:

Anonym sa...

Threesums is the shit ;) ^^.