tisdag 19 maj 2009

Yatzyvinnarn!

jaha idag sov jag nästan till kl 14.00:S... somna iofs inte förens efter kl 8 imorse, och när jag vakna av att toysan satt och snällde och ville gå ut så tänkte jag bara, snääääälla nån skjut mig!!! orkar inte med en dag jävel till i allt detta grubblande... pussst...

fick några tabletter av farmor igår som fungerade asbra mot min urinvärksinfektion;). el det fungerar väl bara lite som panodil, bedövar smärtan. så inatt lyckades jag kissa utan att hålla mig själv för munnen;),visst det gjorde fortfarande ont, men inte på samma sätt;). en smärta man kan stå ut med helt enkellt;).
så jag åker inte in till sjukan förens imorn tror jag, eftersom det känns bättre redan så trodde farmor att det kunde vara blåskatarr isället, och det kan ju gå över av sig självt. så jag avvaktar och ser tills imorn.

inatt låg jag med nils och chris, hahaha. okej jag kanske måste fortsätta meningen innan folk tror att vi gjort nått helt annat haha. inatt låg jag med nils och chris och spela yatzy;), det var faktiskt jävligt roligt haha. chris kommer ju med sina moments ibland när han skriver, så att jag är rädd att skratta så mkt så att jag väcker hela huset haha. "nä han kan det inte ha vart, gösta står här så stolt i min hand nu" hahahahaha. herregud vad jag garva då hahah.
nils har ju sina moments med:p. så det var trevligt;), måste vi göra om grabbar;).
fast till nästa gång se till att träna lite oki?!! så tråkigt att man ska behöva ta hem vinsten 5ggr på raken sådär:S haha. sen vart jag ju trött så det var ju inte lustigt att jag förlora;S:D.


ååh inatt drömde jag om jobbet:p, det var helt perfekt och fy fan vad roligt jag hade:p!!!
kan jag verkligen tacka nej? haha. aja dags att ringa nu såg jag visst:p.

byes.

"Leaving everything I ever known"

Inga kommentarer: