söndag 10 maj 2009

JHBMVDBM?!!

idag har det inte hänt mkt.. kom precis in från en promenad med nils. härligt väder idag;).
var ute en sväng förut med;). i nästan 2 tim;), börja som vanligt tänka på en jävla massa grejer och då kände jag att jag inte ville gå hem innan jag tänkt klart haha. och neej jag vart inget klokare av den promenade heller haha.

"När blev jag såhär?"

hahah min "hemliga" blogg som jag berättat om innan ni vet, jag har börjat få en massa kommentarer där om vilket sjukt tänkesätt jag har haha. och att mitt stora etiska dilemma är fel, grovt fel haha. och visst jag håller med dom, el om det bara är en person som skriver, det verkar så. men jag tror vi alla är ganska så sjuka, och har lider av extremt sjuka tankar, bara att man sällan hör talas om dom. och nu menar jag inte att jag har "psykiska mordtankar" el nått sånt psykiskt haha. bara lite konstiga och knäppa helt enkellt;).
iaf så funderar jag starkt på att ta bort den, jag tror jag vart lite för ärlig där. och om vissa av er skulle läsa skiten och veta att de är jag som skrivet det så skulle jag helt jävla ärligt skämmas ihjäl haha. aja det märks;). det drabbar ju som sagt ändå inte er;).

annars ser kvällen lugn ut, ska strax åka in till stan;). johan och jag ska ha det lite mys ikväll;). räkor, vitt bröd och film;) mumsigt:p.
(vet att du är avis nu chris haha).

så hare fin fint okiiii!!!

fjärtskådare

"My heart is in youre hands, its up to you to decide what to do with it"





keep it..

Inga kommentarer: