fredag 22 maj 2009

Sthlmare på besök!

okej gårdagen blev det fotboll och poker. ringde chris på morgonen och sa att jag ville hitta på något. kände att det inte kunde fortsätta sådär med att bara sitta hemma och grubbla. inte fan mår man bättre av det. även om jag nu älskar att vara ensam.
så vi människor är nog flockdjur precis som dom säger;).

så iaf vi bestämde oss för att spela lite fotboll, och maria kan verkligen inte spela längre hahah. fan när jag var mindre var jag bäääst!! verkligen bäääst på det! och nuu, dont even talk about it haha.
lustigt det där, att en sak man vart så bra på bara helt plötsligt kan försvinna:S.. sen kan väl gå efter att jag var förbannat duktig "för min ålder" på den tiden, idag skulle inte den skickligheten räcka till något haha.
men det var synd att man sluta, och allt bara pga några jävla brudar! skit ner er!

sen stack chris hem och kolla på fotboll för att sedan efter det palla sig tillbaka till svi för lite poker. som vanligt tröttna chris haha, han har verkligen en förmåga att i dom flesta fall göra det. vet ingen som blir så uttråkad så lätt som han haha.

under tiden chris var hemma så ringde far min och ville bjuda mig på mat på wasa. jag hade ju ätit ett par tim tidigare så jag var ju inte speciellt hungrig direkt. så det blev att bara sitta med dom och ta ett glas vin, el 2, el 3:p haha.
ingmaries bror var med med, han är för jävla rolig alltså haha. så fort det kom nån så hälsa han artig och fråga hur det var och så, sen efter dom gått sa han: aaaah för du är ju inte alls ful!! hahahah. så skön;).

sen kom chris tillbaka med nils och då blev det wasa igen, och ännu ett glas vin;). satt förbannat fint igår;).

efter pokern drog vi ner i min källare och dumma oss lite haha. med vad tänker jag inte avslöja;)haha. och inget snuskigt för er som fick dom tankarna!!
en hel del fusk försegick det ju iaf, chris the maaaster of cheating!!!;) haha.

sen drog pojkarna hem och jag tog mig en sömntablett och gick och la mig. (och för er som läst min blogg innan idag, glöm hela mitt sista inlägg haha. som nu är raderat iofs. vart lite kansig av tabletterna, men kul hade jag iaf;) hahah).

idag har jag vart i vvik med faster. och nu sitter jag och väntar på att sthlmarna ska komma och hämta upp mig. blir lite förfest hemma hos mig i stan, sen tråkharrys efter det. men det ska bli kul att träffa falida;).

imorn blir det, hm hemlis;).

så nu har jag ej tid med detta längre, hade inte ens tid från början, men bloggen har blivit som en tvångstanke, bara måste skriva haha.

så hej med er och hoppas vi syns ikväll;).


hatar låten, men älskar just denna mening, ligger mkt i den.

"It takes a fool to remine sane"

Inga kommentarer: