torsdag 28 maj 2009

Dag 4 slutet?!

blev visst ner på stan med grabbarna en sväng idag istället;). gick lite i affärer sen köpte jag present till syster yster, en ful sådan om jag själv får välja haha. men men, jag får väl slänga till henne en 500lapp med;).

enda som jag köpte var ett par pilotbrillor på herravdelningen på cubus haha. men dom var snygga;).

sen stack vi ner och käka lite, tog bara en liten pommes och en megastor läsk:p, fick inte ens i mig halva pommesen haha.

passa även på att utnyttja chris lite som vanligt;), skulle bara ha ett par saker på ica med det sluta med att det stod nästan 700kr på kvittot haha. men nu finns det ju lite käk iaf;).
och nils var ju inte alls ledsen över att få dra sitt bonuskort;).

träffade ju petta på ica med:p, våran gamla bildlärare:D. han är så extremt skön haha. går och skoja om precis allt med honom:p. han hade sparat våran fina lapp som ett minne;).

sen stack vi till systemet och lite med, sedan hemfärd då jag åkte på en förbannad huvudvärk igen:S.. hade lovat johan att laga hamburgare idag med ju, men den middagen blev inte klar förens 22.00 haha.
la mig en sväng på soffan istället när jag kom hem, och lyckades lustigt nog somna till ett par minuter, men vakna sedan när det blev mål i matchen mellan aik och bajen haha. stackars nisse pisse haha.
råsunda gives me memories:p.

så nu har jag precis duschat och tänkte lira lite med chris;). alfapet is good shit alltså:D.

angående våran tävling så är den typ avslutat, vi kom fram till att både jag och chris har fuskat idag så jag antar att det gav nils vinsten! även om jag fortfarande anser att så inte är fallet, en förlust kräver ett avslut! så ser jag det;) haha. och jag har inte gjort något avslut! så im still in the game:D.
fortsätter med el utan er! så enkellt är det;). känns ändå som det handlar mer om att överbevisa mig själv och inte vinna över er;).
var nära förut, men nej nej jag klardet:p!

imorn är det fest!:D så då jävlar:D!!!

"Dont know if I like this"

Inga kommentarer: