fredag 15 maj 2009

10

så då var det fredag igen. känns som sagt inte som det idag. känns som "ångestsöndag", och det är väl för att jag drack igår kanske.

"Nu är jag jävligt förvirrad igen"

gårdagen blev extremt mysig;). christian, nils och jag drog till försjön;). var förbannat stressigt innan vi kom iväg, men det gick bra sen;).
första timmarna satt vi uppe på berget, och damn vägen upp vaaaaar jobbig alltså!!! kändes inte som att benen inte lyssna på en, och dom kändes verkligen tunga som bly:S.. men vi redde oss allt upp tillslut;).
väl däruppe blev det en hel del skratt om våra framtida barn hahaha. thai barnet och pippi långstrump barnen haha. liiiiiiiis mamma liiiiiiis!!!! hahaha så jävla fuul du är chris! haha.

när det börja mörkna så drog vi oss neråt igen och tände på brasan och slängde på lite mat;).
fläskfilén vart faktiskt rätt så god;). men den åkte ju upp ganska så snart igen hahaha. ooch neej det berodde inte på att jag var för onykter, behöver inte berätta orsaken men jag kan säga att det har något med korv och kräkningsreflexer att göra hahah.

sedan satt vi bara vid brasan och bara njöt, prata om allt mellan himmel och jord.
mysigt som tusan var det;), så det blir det nog att göra fler gånger;).
blir ju ännu mysigare sen när det börjar bli varmare ute med, för nu kunde man ju inte gå en meter från brasan utan att frysa röven av sig.

efter det skjutsa vi hem nils för att sedan dra in mot staden igen och videoblogga. vi tog en pisspause vid kröngården med, el jag gjorde det får jag väl säga. väl där passa jag och chris på att leka lite med;) haha. en och annan "bön" han vi allt med utanför kyrkan också haha.

väl inne i stan videoblogga vi som sagt, det gick inte så värst haha. tror vi hade 3 tittare som mest hahha. och vi hade inte speciellt mkt att prata om heller haha. så vi trötta ganska så snart på det.
så vi roa oss med annat istället..

idag blir det lungt, johan kom ut till mig i svi förut. och skjutsen gick visst inte hem förens halv 10 ikväll:S. vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
är förbannat trött idag iaf, vi kom hem runt 9 tiden imorse tror jag mig minnas, somna ganska så direkt tror jag, för jag minns inte ens när jag lagt mig i sängen haha. minns bara att det var förbannat skönt. men sen så vakna jag ju givetvis efter kl 11 igen och kunde inte somna om. mådde inte så speciellt bra, världens huvudvärk och tandvärk el vad ma nu ska kalla det när visdomstanden är påväg upp. och givetvis en miljon tankar i skallen med. att försöka somna med det var bara en ren jävla omöjlighet.

är det som dom säger?!!

imorn skulle vi ju till jenny och niklas, men jag vet inte än hur det blir för min del, ser inte ut att få tag i nån hundvakt, sen så har jag extremt ont i den där jävla visdomstanden fanskapet!! gaah! så johan kanske får gå utan mig, men det gör ju inte så mkt när både jim och emil skulle med.

nä nu känner jag att jag måste hitta på något.

jag gillar det, blir bara så jävla förvirrad.

Take Care!

"Tillbaka på ruta ett"

Inga kommentarer: