onsdag 20 maj 2009

FST

kom precis hem från staden efter en raggar-runda med faster. fan jag är riktigt duktig på att köra nuu;).
vi var inne på intropris en sväng och faster skällde lite på dom som vanligt haha, alltid lika kul:p, fast vi har en lite sån hemlig deal oss i mellan, att när vi går in där så låtsas vi inte känna varann haha. på sätt slipper jag skämmas;).

väl där inne såg jag en sån ful grej, kunde inte låta bli att börja garva haha. dom hade rea på sjalar, och bara för att visa vart man skulle ha sjalen så hade dom en modell som visade det av papper. och gissa vem modellen var?!! haha. självaste mona-lisa her self! hahah. så jävla fuult;).

sen skena faster in på netto, och medans jag satt i bilen så satt jag och kolla på bilnrplåtar, liten ny hobby of mine haha. nämen jag brukar kolla på bokstäverna och se vilket första ordet som kommer upp i huvet är, denna gång hitta jag FST, vilket ledde till att jag först tänkte på fest:p, sen tänkte jag på malin och hennes fiiisk haha, vilket t:et fattas på då men men;), och tillslut kom jag fram till ordet FAST. och då kände jag hur paniken sakta börja sprida sig igen:S. JAG MÅSTE HÄRIFRÅN ALLTSÅ!!

och efter att jag pratat med faster förut och tänkte ringa om jobbet så började det ju givetvis åska och skit, (och nej jag var ej rädd:p) så jag kunde inte ringa då heller, el egentligen kunde jag väl det, känns som att jag bara kommer med en massa ursäkter hela jävla tiden, och det stämmer nog. jag vill verkligen ha jobbet, det är inte det. och jag vill verkligen härifrån, men jag vet inte om jag vågar. klarar jag av att dra helt ensam?!!!

imorn ska jag ringa iaf, det har jag inte bara lovat mig själv utan andra med.

min telefon har gått på högvarv idag alltså, tror alla jag känner hört av sig idag nästan. och dom flesta har väl kommit med ganska så roliga nyheter;), kanske inte elin så som tappat bort sin naturbok haha;). så det gör inget om ni kommer med fler;).

nämen falida pullan ringde förut och sa att hon och johan ville komma ner i helgen med några vänner, dom ville ta med sig tältet ner haha. jag sa att vi kunde vara ute hos min far istället;), men vi får se;). trevligt kan det ju komma till att bli iaf vilket som;).
trotts att jag inte vet om det var så jag hade planerat att "förhoppningsvis" spendera min sista helg på kanske mkt länge nere i vby, men men;).

sen hörde emmie av sig förut med och fråga vad jag skulle hitta på ikväll, jag har ju inte planerat något så jag vet inte. men antar att det är harrys hon syftar på och det vet jag inte om jag känner för:S.. känner bara för att supa mig riktigt full hahaha!
nämen jag pallar inte ens att vara social med folket som är riktigt nära till mig, så att behöva sitta och spela glad bland folk jag knappt hälsar på i vanliga fall känns inte så överdrivet lockande kan jag inte påstå. men det skulle ju vara kul att träffa emmie pööllan;). örs ikväll med ju kom jag på, det hade haft lite mer lockarstatus;).


"Because of all my pride, The tears I gotta hide"

Inga kommentarer: