onsdag 20 maj 2009

Darrande känsla!

okej nu sitter jag här med telefonen i handen, igen! jag måste ringa det där jävla samtalet nu.
har legat och förberett mig hela natten nu, gick och la mig vid 1 tiden, men vi 4 låg jag fortfarande vaken och tänkte. klockor borde vara förbjudna nattetid haha.
så jag palla upp röven igen då och gick ut med toy en sväng, hade redan ljusnat då typ.
efter det tog jag mig en tablett till och lyckades lustigt nog somna.

"I cant stay sober, If this is over"

jag är fortfarande förbannat osäker ang. jobbet. vet inte varför egentligen, låg inatt och tänkte och tänkte, och jag kom på tusen bra anleningar till varför jag borde ta det, och typ endast 2 varför jag inte borde. så varför hakar jag upp mig på dom där två?! jag har väl alltid haft den förmågan att se allt från den negativa sidan. vilket inte är en bra egenskap tro mig!

och det skulle ju vara till en fördel om jag visst vad jag ville när jag ringer henne el?!
hon typ bara: men vad bra maria att du ringde! vi behöver verkligen dig just nu, när kan du börja?!
jag: hm jaa du, jag vet inte riktigt än, jag vet inte om jag vill ha jobbet ens:S. men jag tror jag vill det iaf, inte 100 än, men jaja;).

hahhaa tror säkert hon bara, jaha okej, men ring när du bestämt dig gummsan;).
hahaha nooooot!

jag måste ju verkligen låta övertygad om att jag verkligen vill ha det här jobbet!!!
och det finns inte en enda som sagt att jag borde stanna hemma, så vad har jag egentligen för anledning att stanna?!
toysan då kanske:p, skulle han kunna prata så skulle han nog säga neeeeej mamma åk inte!!! hahaha:p

nä nu ska jag ringa min faster för lite mer pepptalk, sen så jävlar!;).
och efter det måste jag supa mig full haha;).

"The best is yet to come"

Inga kommentarer: