lördag 9 maj 2009

Han ville ha min hotmail!!!


gårdagen vart förbannat rolig trotts allt;). är ju alltid allt oplanerat som slutar som succe:p.


chris nils och jag låna fulast bil och drog till vvik;). jag drack nästan upp en hel liter bara på vägen ner, det satt förbannat fint med vin igår alltså:p. men idag tackar jag nog artigt nej till mer om jag säger så haha.


vi började med att dra en bowling när vi kom ner;). jätte mysig bowlinghall hade dom med discolysen och så:p. självklart så gick själva bowlingen rakt åt helvete, men jag börjar vänja mig!


efter det ville vi spela biljard så vi stack till biljard hallen. där fick vi sitta och vänta en bra stund pga av att det inte fanns några lediga, och varje gång jag fråga så sa dom aah 5min till bara med sina snobbiga västerviksdialekter. tillsist hade jag tjatat på dom så hårt så den där jävla lets dance tony irving bestämde sig för att kasta ut mig haha. jävla fuuuul han kaaaaan vaaa! lär dig svenska jävla engelsktoony!!


utanför biljardhallen så träffa jag på en liten gråsugga som tydligen var ute efter min hotmail hahaha. chris och nils trodde inte på mig lustigt nog:S, eehm aja!


sen gick vi en omväg på 500mil genom stan och där vart det givetvis bråk mellan chris, nils och mig haha. oooovaaaanligt! hahah. aja men såhär i efterhand så var det ganska så kul haha. men just då var jag riktigt förbannad alltså haha. men vi vart ganska så snabbt sams igen haha.


jag funkar lite så, att när jag blir förbannad så måste jag få skrika lite sen så lugnar jag snabbt ner mig igen;), värsta som finns är när folk inte vill prata om det och förska lösa problemet, då blir jag bara så frusterad och ännu mer förbannad! så bajs på er!!


"Det var ingen lögn, utan en beskyllelse" hahahaha, såååå dååååligt!;)


sen stack vi till corner och käka, har fortfarande svårt för stället efter min lilla spyepisode upplevelse där.


sen drog vi hemmåt vby igen och regnet bara öste ner och åskan gick som bara den alltså, blixarna lyste upp hela himmlen. vilket är jävligt vackert, men förbannat otäckt! haha.


gosigos;)...


när vi kom till vby försökte vi hitta nån ful liten jäkel vi kunde jävlas lite med. tänkte stanna bilen och fråga med skånsk dialekt om donken fanns i vby haha. och vem fan stannar vi inte jämte då om inte rikhard haha. han gick där på gatan och dansa med mp3 i öronen haha. den lilla mannen kan dansa alltså haha. men det var kul att se han iaf, var länge sen.'


sen ville vi ju givetvis ha ett nattdop med;). årets första btw;). och oooh jaaa det var riktigt kallt haha, men efter nästan 2l vin så gick det ganska bra;). vart bara jag tillsist som våga, chris banga så fort han känt på vattnet haha.


så idag är jag som sagt extremt seg:S.. har vart på fotboll i gullringen idag med, vet ej hur många ggr jag var påväg att somna... så jag funderar på att dra mig mot sängen strax redan;). fast somnar jag nu så vaknar jag inatt runt 4 tiden klarvaken, det är de värsta:S.


"Vet inte vart jag har dig"

Inga kommentarer: