söndag 24 maj 2009

Tanten


har kännt mig värsta lycklig ikväll;). vet inte varför, har ingen anledning till det, snarare tvärtom:S.
men jag har kommit på mig själv med att le flera ggr, i hela magen har jag denna underbara pirrande känslan;). tänk att man kan vara så lycklig utan anledning haha:p. inte mig imot så jag ska inte klaga;).

imorn måste jag ner på stan och handla massor, allt tar jämt slut på samma gång, hur fan kommer det sig?!!

åkte in till stan ikväll, johan hade köpt räkor så vi hade myskväll på soffan till en film;).
jävligt lustig film må jag säga:S, kan inte bestämma mig för om den sög riktig jävla penis el var förbannat bra haha. har aldrig hänt innan, man brukar ju veta vart man står när man sett en film. kommer inte ihåg vad den hette, men den handla om 2 trollkarlar som typ "tävlade" om vem som var bäst. låter inte så speciellt bra va?!! haha. men den var riktigt spännande och intressant med alla trolleritrick osv;). samtidigt som den var lite krånlig att förstå sig på. hoppade tillbaka i tiden osv hela tiden:S, men grymt smart skriven;). och sen så var ju snyggingen Hugh Jackman med i den med:p tss... grymt het gamling;).

aja tror jag ska ta mig en tablett nu och hoppa i säng, har iofs sovit hela dagen idag men men:S. ser ingen anledning till att sitta uppe ikväll, inget på tvn och internet suger verkligen balle nu för tiden. så då kan jag lika gärna gå och lägga mig och glo upp i taket halva natten haha;).

måste bara säga det med att idag var jag med om en otäck syn:O, var ute och gick med toy. då kom det en jätte gammal tant på cykel i korsningen vid blomsteraffären i svi. hon skulle stanna för en bil men råkade på nått jävla vänster ramla av cyklen och fick hela jävla cyklen över sig med som ett plus i kanten:S. ingen dålig smäll i backen det där, och jag tänkte det att nu jävlar har tanten brutit varenda jävla ben i kroppen:S.. så jag rusa fram fort som fan och fråga hur det gick, som tur var gick allt bra och tanten kunde cykla vidare. men det såg som sagt jävligt otäckt ut:S..

"Vet att jag kommer ångra detta imorn, men jag kan inte hindra mig själv"


en sak till jag la märke till förut när jag låg och kollade igenom massa gamla blogginlägg var att fy fan vad stavfel och felaktiga ordval man gjort haha. vissa meningar går ju inte ens att tyda haha. men jag är inte ensam om det har jag märkt;). tror det blir så för att man skriver så snabbt och slarvar en massa. och trotts att jag ibland läser igenom texten innan jag publicerar den så missar jag felen:S, tror man stirrar sig blind på fel saker. jaja men huvudsaken är ju att jag själv vet vad jag menar:p.

nä time for bed;). sleep tight;).

"Stay with me honey, stay with me"

Inga kommentarer: