tisdag 26 maj 2009

Dag 2, R.I.P Sällan!

inatt hade jag en sån där jävla natt igen ni vet, som jag alltid har. noo sleep for Mia G!!
så idag har jag vart ganska så seg hela dagen.

har fått både bra och dåliga nyheter idag med btw!

började dagen med sibylla med chris, satt fint men var förbannat varmt. ska inte klaga iofs;).
efter det drog vi ut till nossen igen, och idag var det inte lika skönt i vattnet kan jag lova:S. men tvinga mig i ner till magen idag med iaf;).

sen låg vi mest på stranden och "chilla" hahah. låg och pratade om allt möjligt, helt förstummad över att chris klara att ligga så pass länge som vi gjorde faktiskt;).
men vi hade ju publik med;), var 2 måsar där som var helt galna haha. dom typ flög över oss och imot oss hela tiden, och när dom inte gjorde det så stod dom bara och glodde på oss:S. knäppa!

jag tog mig ett par cider på stranden med, vilket bara ledde till en jävla huvudvärk:S. men efter lite käk och lagom till desperate så gick den över;).

och nu kom jag precis hem från en kvällspromenad med elin;), så nu blir det lite spelande med chris och nils;).

okej nu till nyheterna!

börjar med den tråkiga, vilket är att mitt kära flasklamm "sällan" ute hos faster hittades död i söndas morse:(.. fick inte reda på det förens idag:(.
som jag kämpat med henne, matat henne, lekt med henne. jaa hon var förjävla go helt enkellt!
så visst det handlar om ett lamm, men jag kommer sakna henne grymt mkt. hon var en av anledningarna till att jag älskar att vara ute hos faster. så det var extremt tråkigt att få den nyheten. men naturen har ju sin lilla gång som vanligt.

den bra nyheten är att jag fått ett jobberbjudande till på 3 idag:D. som till och med är bättre än det gamla;). ett V.I.P jobb kallar dom det hahaha. nämen klarar jag detta jobb i sommar så blir det att dra till sälen under vinterhalvåret;). + att jag troligtvis kommer ha fler chanser till att komma hem hit med detta jobb;). och på så sätt kunna träffa toy;), och givetvis alla andra;). el som jag sa till elin förut, Toy är verkligen nr 1 för mig, men givetvis kommer jag sakna er alla andra med, men jag kommer inte gråta över er haha! toy är som en del av mig, utan honom känner jag mig inte hel. och ni andra finns väl kvar och väntar på mig?!:p, hoppas jag iaf:(.

så imorn då jävla ska jag ringa dom;). detta jobb kan jag verkligen inte tacka nej till!!!!
så nu är jag lite lycklig igen;).

jag längtar grymt mkt tills i helgen;). öltält är förjävla fint;). sen vet jag inte om jag hänger med elin och dom ut på fotbollen i svi på lördan, får se hur pass jag mår, ska ju festa lördagen med så det gäller att va pigg och glá;).

kan även näma att dag 2 funkar skitbra;). även om jag var jävligt frustrerad inatt;)haha.

"Doing this for us"

Inga kommentarer: