söndag 17 maj 2009

Vad har jag gjort?!!

vet inte ens om jag borde öppna min käft mer idag, nu har jag nog gjort bort mig för all evig framtid... och det känns förjävligt! varför är jag så jävla dum i huvet?!!varför kunde jag inte bara hålla käften?!!!
nu kommer det ju gå åt helvete med allt alltså... vad hade jag förväntat mig?!

det blev verkligen snefylla, fast på ett lite annorlunda sätt:S..

förövrigt igår så var det en trevlig kväll med trevliga människor;). den sluta ju lite tidigt för min del bara:S.

och dig hatar jag!

idag blir det en lugn dag, och jaa det är verkligen "ångestsöndag" idag:S, det känns om jag säger så. nu börjar kroppen säga ifrån också, innan var det bara huvet, men efter 3 dagar med 5tim sömn sammanlagt, det pallar jag tydligen inte.
ut och gå med nils ikväll iaf, skönt att ha något på schemat istället för att bara sitta hemma och vara deprimerad som tusan.

"Sorry"

Inga kommentarer: