måndag 4 maj 2009

Ointressant dag!

idag har jag faktiskt lyckats göra en hel del nytta;). vaknade förbannat sent, 14 tiden:S. hade räknat med att gå upp runt 12 tiden iaf, men så blev det icke!

så det blev att gå och slänga i en tvätt med en gång när jag vakna. sen börja jag putsa fönstren och efter det sådde jag lite igen:p haha. så nu är det bara att vänta på att dom vackra blommorna, gräslöken och dillen börjar ta sig:p.

försökte sätta mig och plugga förut med, men när jag insåg hur mkt jag egentligen låg efter med så gav jag upp. ska ha prov imorn med, data teori, och då antog ju självklart att det skulle vara teoretiskt med så att jag kunde plugga hemma på det. så jag och johan sprang ner till skolan förut och hämta mina böcker till det. men icke, man behövde givetvis photoshopprogrammet till teorin med:S. tusan med!

annars har kvällen sett relativt lugn ut. tittade på film med johan förut bara.
så jag hoppas på att bli trött inom nån timme, inte för att jag tror på det själv men haha.

aja imorn måste jag plugga igen. vilket troligtvis inte kommer ske men haha.

"Det har aldrig bara gått i lås"

Inga kommentarer: