lördag 16 maj 2009

Love is my Drug!

sitter här med första vinglaset i handen nu, det känns inte lika inbjudande som det ser ut.
har precis vaknat med, sov nästan inte ett skit inatt heller, vakna innan 9 imorse och kunde inte somna om, vad det nu är för nya fasoner:S, jag har alltid kunnat somna om innan..

"Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Love is my drug, she's my heroin"


nämen så jag har gått och kännt mig som en jävla zombi hela dagen, så jag kände att jag behövde ett par tim sömn om jag skulle palla ikväll.

har verkligen ingen lust ikväll alltså, men att sitta hemma skulle bara göra mig mer deprimerad. och jag tror att det kan bli ganska så kul ikväll faktiskt, måste bara hitta ett sätt att känna mig lite mer på topp.

drömde iaf en kul grej förut haha, drömde att jag hade köpt en jävla massa lotter, och på sverigelotten så vann jag, fast jag var tvungen att ringa in till företaget och göra massa lekar typ haha. så nils och chris kom hit och skulle hjälpa mig.
sen hon vi prata med ville hellre komma hit och se så att allt gick rätt till och att vi inte fuska med alla övningar. så hon kom hit, en blond, kort fet brud. fast hon var ganska söt, och det tyckte visst både chris och nils med haha. så det slutatade med att istället för att göra alla övningar så börja chris och nils att bråka om henne haha. och jag njöt inte dåligt av att se lilla chris ragga som ett as haha, var så jävla kul att se, nått som inte händer sådär jätte ofta haha. även om ni nu var dom fulaste jag sett på att ragga haha. ni typ börja slåss om vem som skulle sitta fram i framsätet jämte henne då hon körde haha, sen kalla ni henne små söta namn som typ gullet osv haha. aja rolig dröm;).

nä fan nu måste jag ta mig i kragen, hoppa in i duschen och sedan försöka göra mig lite vacker;).
så håll nu fan tummarna på att jag inte åker på en jävla snefylla ikväll med tanke på hur jag känner mig just nu, ska försöka ha kul iaf;).

"When you feeling fired up
I'll fire with you"


btw bra låt chris;).
den skulle jag kunna tänka mig att ha på mitt bröllop om jag någonsin gifter mig faktiskt;).

Inga kommentarer: