söndag 24 maj 2009

Hitta hem...

så nu ligger jag här i sängen med en jädrans huvudvärk:S, inte bakfylla alltså, utan bara vanlig huvudvärk. för jag kan ju inte påstå att jag var onykter igår direkt. lite lullig kanske;).

gårdagen vart helt ok, lugn och skön iaf;). kvällen blev inte alls som jag förväntat mig, men det kanske var bra det;).

idag vet ifan vad jag ska hitta på alltå, att vara ensam på söndagar är fan det värsta som finns. fattar inte hur ni singlar klarar det. okej resten av veckan men icke på söndagar! då vill jag bara ha film och mys;).

och jag vet inte om det kanske beror på att johan och jag har gjort just söndagar till "våran dag". en dag då vi helt enkellt bara måste spendera tillsammans, helst får det gå nån svensk deckare på tvn med;).

så jag vet inte om det blir en tripp in till vby ikväll, kanske är dumt men jag har lite att ta i tu med därinne med.

jag är svag jag vet.

men så måste jag tillbaka till svi imorn igen, ska tvätta tänkte jag.

moysan ligger och snarkar så snyggt jämte mig:p, snyggaste killen i stan:p.

strax blir det kassler, färskpotatis och gräddfil:p.

"You did this"

Inga kommentarer: