fredag 15 maj 2009

Borde jag inte vara glad?!!

sitter ute i fågelhem just nu, kände att jag behövde besöka min kära far en sväng;).
sitter just nu ute i köket och bara tänker och tänker, låtsas behöva kolla en jävligt viktig sak på datan fast att jag egentligen bara vill vara ifred en sväng med mina tankar.

anledningen till att jag tänker så förbannat idag?!! hm jaaa, en miljon grejer, men framförallt för att mia g fick ett telefon samtal idag, som jag egentligen borde vara skitglad över, eftersom det aldrig är nån som ringer mig hahaha, nämen det var ett jobberbjudande;). på 3, och jag har så länge jag känt till företaget velat jobba där, allt med det jobbet är perfekt! men....
mm så kom det där menet. jobbet är inget sommarjobb utan en fast anställning, perfekt va?!!
ooh jaa om inte jobbet hade innebart att jag aldrig kommer vara hemma, ständigt på resande fot, hotell hit och hotell dit.. vilket jag iofs tycker låter skithärligt. men jag tänker på toy, jag vill inte vara utan honom, jag kaaaan inte vara utan honom!!! han är det viktigaste i mitt liv!

så jag vet verkligen inte hur jag ska göra:S, jag menar han skulle ju säkert kunna vara uppe hos faster en sommar bara, men nu gäller ju inte detta ett jobb enbart i sommar:S..
och visst jag skulle ju kunna åka dit och jobba enbart över sommar kanske, för när fan får man ett sånt här erbjudande annars?! måste jag inte bara ta den chansen?!! har jag ens ett val?!! folk skulle kalla mig dum i huvet om jag inte gjorde det..

jag är bara så rädd för vad jag har att komma hem till sen efter det?!
finns johan kvar då?!! finns ni alla andra kvar då?! skulle jag klara det jobbet?!!
kommer jag ens sakna dig?!! Kommer du ens bry er om jag sticker?!!
jag vet faktiskt inte, en miljon frågor men inte ett enda svar...

och tänk på allt roligt jag lär missa, och jaa jag vet att jg tjatat om i månader att jag bara vill härifrån och nu när jag har min chans är jag tveksam, rädd helt enkellt..

usch jag har så mkt att tänka på just nu, och så många beslut att ta!! blir gaaalen!! mitt huvud gör mig gaalen!! vill bara soooova och slippa tänka ett tag, sov 2 tim inatt bara, jag borde vara astrött! men icke!! mitt huvud går på högvarv!

nä om jag skulle ta och slänga i mig lite käk, har inte fått ner mkt idag.. och på tal om det;), jag har lyckats gå ner 3kg igen;). nere på 55kg igen, weeeii;). beach-09 here i come:D! hm om jag nu lär få se den i sommar:S..

"Is it just me?"

Inga kommentarer: