fredag 29 maj 2009

Dag 5 Fääääst!!!!

äntligen fredag säger jag bara;). barnet hämtat och första vinglaset i handen:p, sitter och diggar till tonerna av cascada;), hon har en förmåga att kunna få en på bra humör;).
så nu smyger partykänslan sakta på:p.

halv 1 är klockan, så nu tänkte jag fixa lite innan grabbsen kommer;). ben ska vaxas och hår ska färgas;). damn denna gång blir håret kolsvart igen:S, gör jag ett misstag?!!

har en liten kusig känsla om ikväll, jämt när man sett fram imot något och tror att det kommer bli förbannat roligt så blir man bara besviken och allt slutar i stort kaos:S... please tell me im wrong this time!!!!!

aja skååål på er iaf;), och hoppas vi syns ikväll;).

just det med, angående tävligen så kan jag bara säga att damn vad nära jag var på att förlora inatt hahaha. Faunisk?!!! hell yeeeeah!;) haha. men idag är känslan som bortblåst:O!

"Why cant they forgive me this demons inside"

Inga kommentarer: