onsdag 27 maj 2009

Dag 3

okej har jag ringt idag?!!!!!!! NEJ!!!!! hahaha. jag blir galen på mig själv!!! vad är det med mig?!!!
innan var jag rädd för att jag skulle få jobbet om jag ringde, nu är jag rädd för att jag inte kommer få det hahaha! men lite svårflörtad måste man ju spela:p tss...

idag blir det iaf ett par glas vin med ella;), sen ner på harrys och bara köpa oss varsin cider och sitta och njuta:p. så det ska bli mysigt:p

jag är lite förvirrad över vår lilla tävling måste jag säga haha. ju längre tid det går desto mer sugen blir jag och desto mindre litar jag på mig själv, samtidigt som desto längre tid det går desto mer angelägen blir jag över att ta hem det hela! hahaha. vi måste stötta varann alltså!!!!!:D
så jag ska verkligen försöka nu ikväll! även om det kommer bli extremt svårt;). men är det något jag har lärt mig om mig själv så är det att jag älskar utmaningar:p, samtidigt som dragningen till det förbjudna och allt man inte kan få lockar precis lika mkt:p haha. så detta blir en kamp imot mig själv med:p.

nu ska jag gå å duscha tror jag;).
så hare gött;).
och kääääämpa nu pojkar:p. vem har makten?!! ni el han?!! hahaha:D

Gessle bjuder på sina ljuva toner ikväll;).

"Innan du ger dig av från mig, så är det nått du måste förstå"

Inga kommentarer: