måndag 25 maj 2009

Dag 1

vakna vid halv 3 inatt och hade jävligt svårt för att somna om. men det funka tillslut.
låg och tänkte en massa som vanligt, mestadels på jobbet och hur dum i huvet jag egentligen vart som dragit mig för att ringa, största delen ligger väl med toy, men det finns ju fler anledningar.

"Why, do you always do this to me?
Why, couldn't you just see through me?
How come, you act like this
Like you just don't care at all
"

så idag tog jag mig själv i kragen och ringde, men fick inget svar. typiskt! men nu känner jag att jag verkligen vill ha jobbet! och jag ska ha det med!:p
tror det är det bästa beslutet i alla relationer jag har just nu, lite tid ifrån johan kan inte göra annat än gott;).
tror till och med att jag kommer sakna honom då, och det var inte igår haha. fast jag har ju aldrig haft anledning att kunna sakna honom innan, eftersom vi ständigt har haft varandra. så detta kanske är precis vad vi behöver;).

"
Do you expect me to believe I was the only one to fall?"

mala och jag var nere på stan en sväng förut med, blev sibylla och mjukglass;). men jag vart så jävla mätt efter maten så jag orka inte glassen, men mala var ju inte sen på att plocka upp mina rester;) haha.
sen tog vi en sväng förbi systemet med och köpte några cider:p, var tvungen med tanke på det fina vädret;).
köpte lite småskit på stan med, mest smink, som bara är svindyrt och förbannat tråkigt att köpa, men ändå sånt man måste ha hemma.

"So go and think about whatever you need to think about
Go on and dream about whatever you need to dream about
And come back to me when you know just how you feel"


efter det kom chris och nils in en snabbis och vi drog till nossen för ett dopp;). visst jag doppa mig inte, men jag måste ändå hålla med chris om att det var förbannat härligt i vattnet idag. jag gick bara upp till magen, men det var ändå helt oki;). slutet på maj och redan badväder;). jag satt mest i solen och njöt av min cider, men gud vilken härlig känsla;). me liike:p.

haha härlig känsla, jaa det är det är det slut med nu, dag 1! only 13 dagar kvar haha!
känner redan för att hoppa av så jag vet inte hur detta kommer sluta haha. men jag lovar att vara 100% ärlig! nils tveker jag lite till faktiskt:S, inte att han inte skulle klara det, men om han kommer vara ärlig om han förlorar haha, för jag vet fan ingen annan som tar så hårt på spel som han gör haha. tror att känslan över en vinst för honom är mkt större och skönare än "den njutning" han kan ge sig själv hahah. nä nu är jag elak;).
aja jag ska ta hem detta iaf:p, hm mhm tror jag iaf:D haha.

"
Hey, listen to what we're not saying
Let's play, a different game than what we're playing
Try, to look at me and really see my heart
"

nu har jag precis käkat en förbannat god kvällsmat:p, finns det nån annan tidpunkt på dygnet mat smakar så förbannat bra?!!:p. köpte mig ostbågar med förut:O, byebye beach -09:S. äsch fan lite måste man väl få unna sig?!!!!

Inga kommentarer: