lördag 23 maj 2009

Faaan jävla pissunge!

så nu är sthlmsbesökarna borta igen haha. nämen det blev en riktigt trevlig kväll igår, förutom en del tjaffs då, som jag inte ens kommer ihåg vad det handla om haha. töntigt var det iaf, av oss båda tror jag, men troligtvis mest av mig haha. har ju en förmåga att älska att tjaffsa på fyllan haha. är ju så grymt duktig på att argumentera då;).

jag drog aldrig ner till harrys, kände verkligen inte för det som förutspått, åkte hem till svi istället. så där lämna jag sthlmarna för sig själva, grymt taskigt av mig men haha.
var förbannat trött och verkligen inte på harryshumör:S, den skiten är väl på g att gå i konkurs igen. inte mig imot men det är ju jävligt träligt om det kommer bli en sommar utan alternativ till något uteställe. förhoppningsvis så är jag ju inte här då:p

dagen idag blir relativt lugn. chris och nils kommer väl bort hit en sväng sen, vet inte riktigt vad vi ska göra. men något hittar vi väl på;). blir nog ett par glas vin med;), även om det inte känns så speciellt lockande.

nu ska jag käka och sen duscha en snabbis;).



"Naaaj så tjukk du har blitt"

Inga kommentarer: