tisdag 2 juni 2009

Done!

nu är jag klar med storstädningen, puuust! har dammsugat, skurat golven, diskat 150miljoner glas från i helgen, och lagat mat! så nu är jag lite stolt över mig själv;). och trött.

"Jag tycker vintern är vackrast på sommarn"

extremt rastlös är jag med, vet inte riktigt vad jag ska hitta på:S, men något måste ske!
är ju desperate och det ikväll med;), men som sagt 4tim kvar tills dess:S...
johan är inte hemma heller, han skulle till jim och ta ett par öl innan jim och dom skulle dra vidare ner mot sweden rock! grisar!!! man blir ju inte alls sugen!!!!
och sugen på vin är jag som satan idag med:S, tänkte ta mig ett par glas till städningen förut men ångra mig eftersom "ett par glas" bara ger mig sån förbannad huvudvärk. förr kunde jag dricka det, men tydligen inte längre. väntar tills imorn då det är lill-lördag istället;).

ella prata ju om glass på sibylla förut, men vädret försvann ju och allt så det känns inte lika lockande längre:S.

ska nog spela en sväng istället nu;).

"Jag tycker om dig och du är ett minne som bränns lite grann i mitt bröst"

Inga kommentarer: