torsdag 4 juni 2009

Igår/Idag, 2 perfekta dagar;)!

ett litet blandat inlägg om gårdagen och idag;).

igår var chris och jag ute på en liten roadtrip:p, åkte först till mariannalund för att spela lite minigolf, men dom hade inte öppnat skiten:(. så vi drog tillbaka till vby för att käka lite, först ställde vi oss i kön till sibylla, men kom sen på att vi börjat tröttna på den maten haha. så vi drog vidare till mr burger, men kön var förbannat lång så vi vände i dörröppningen haha. så i slutändan blev det pirri pirri;), och det satt inte helt fel:p.

efter det drog vi ut för att jävlas lite med nils, som skulle cykla hem till svi från vby haha. vi tog bilen och åkte förbi lite stöddigt några ggr;) haha. tillslut försvann nils, som tur var såg culle vart han tog vägen. han skulle gömma sig för oss det huvet haha. och när vi hitta han så skyllde han på att han satt och bajsa, bakom en gran hahaha. så det var lite småkul;).

sen när vi jävlats klart med nils så fick vi för oss att vi skulle bada:S, så vi åkte ut till snokebo för ett dopp:p. tog ett jävla bra tag innan vi palla oss i vattnet om jag säger så, och såhär nu i efterhand förstår jag varför haha. det vaaaaaaaar svinkallt!!!!!!!
jag hoppa givetvis i först:p, och sen när jag gått upp och lilla chrisen var kvar i vattnet så kom det lite fok, vet inte varför men vi börja asgarva just då haha, och just då från ingenstans lägger bruden i sällskapet som kom av värsta sköna kommentaren, men värsta sköna dialekten haha.
- ääru naken?!!

hahahaha så jävla skön:p, och hon antog väl att vi var det för att vi börja garva så dant:p, och chris svar på hennes fråga: jaa! haha:p.

när chris pallat sig upp ur vattnet han med så kasta vi lite macka haha:p, klara fan typ 8 studs en gång:p, nej så stolt jag var då:p. chris snodde ju alla mina bästaste stenar jag hitta med:(.

aja iaf en trevlig dag med chrisen;). får vi göra om;).

måste bara nämna nu med medans jag kommer ihåg det att jag har slutat bita på naglarna:p haha. har inte vart svårt för 5 jävla öre, och som jag försökt innan genom åren, och bara misslyckats:S. och nu har jag slutat hur lätt som helst haha:S. kan även säga att jag inte gillar dom, visst dom är fina att titta på, och jag känner mig stolt varje gång jag ser dom:p, men jag river ju mig själv 150ggr per dag!!!! + att det samlas massa skit under dom hela tiden!!! gah!!
och vad är det värsta mig g vet?! joo precis, otvättat hand!!! haha.

okej nu lite om dagen idag. åkte ut till svi en sväng. käka gott och sen kom chris och hämta mig. gick en sväng först med ja, sen hämta vi nils och drog ner till krönbron för lite mer mack-kastning. hade räknat med att slå mitt rekord men nääää! blev mest trakasserad och bombad av chris och nils med stenar innanför kläderna! haha. så dom kan vara dumma pojkar!!!

sen skjutsa dom hem mig och jag tog en långpromenad med toy.
efter det låg jag mest och hade tråkigt, har vart jävligt "betträ" idag med, vilket inte vart lätt:S.
nästan desperat, el joo desperat är rätt ord haha.

men sen besämmde sig chris för att palla sig tillbaka till oss, antar att han sakna oss så mkt;).
så vi tog en liten trip med bilen idag med;), förbannat mysigt faktiskt;).
och vi avslutde även denna dag med ett dopp i snokebo, men denna gång OMG vad kallt det var!!!!! ett tag trodde jag att jag skulle frysa ihjäl alltså!!!!!!!! darrade som ett jävla asplöv, och gör fortfarande fast jag vart hemma i nästan 2 tim:S, inte ens en varm dusch hjälpte:S.. så jaaa vi har för det mesta för oss ganska bra grejer, men ibland suger verkligen våra ideér haha.
men som sagt även det var mysigt:p, en kvällsdopp sitter aldrig fel:p, bokstavligt talat alltså:p haha.

nu känner jag faktiskt att jag börjar bli lite trött, har av nån lustig anledning somnat innan kl 3 på natten dom senaste dagarna:S, trodde det var en omöjlighet men men, klagar inte för det:p. sen har jag gått upp innan kl 12 med, wiiee!:p. och igår natt somna jag innan halv ett, vilket jag inte gjort på flera år tror jag, men se vakna jag ju givitvis vid 3 tiden och kunde inte somna om. hade ju fan sovit mina timmar då haha. men tillslut gav tröttheten med sig:p.

imorn blir det ut till faster och supa skallen av mig haha. nejnej, men en och annan sambucca blir det ju självklart:p.

nu ska jag fixa nailsen sen sova, haha omg älskar att säga att jag ska fixa naglarna:p, och tror ni jag vart stolt idag när chris råka fixa en spricka i en av naglarna el?! haha. jag bara: oooh nej jag bröt en nagel! hahaha:p.

aja godnatt med er fisar;).

"Wanted, dead or alive"

2 kommentarer:

Elin sa...

dog ho den fule grisa! haha!

burningtears666 sa...

tydligen:S, jävla tråkmåns hahah.