onsdag 1 juli 2009

Stayhard.se! 17

Skål säger jag bara! detta kommer bli en lång natt, så jag valde att göra det bästa av den som jag kunde. genom att dela den med en vinflaska, på så sätt slipper jag vara ensam;). och jaa jag ligger här med värsta ångensten nu, och jaa jag har anledning även om dom flesta av er inte vet om det.

men nu är det mesta klart iaf..

jag ligger här just nu och försöker tänka possitivt och verkligen peppa mig själv haha.
Bon jovis its my life fungerar ganska så bra haha.

"It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive"

lite om dagen igår:

chris kom hit och vi drog och bada, sen in till stan en sväng. efter det drog vi hem till mig och börja pimpla vin;). packade ner lite skit och drog oss ner mot ivarsudde. väl där tände vi en brasa och satt och prata massa skit mest;). lite bad i det äckliga vattnet blev det med haha. värsta gyttjebotten:S.
när vi väl skulle gå hem i mörkret så åskade det:O... men det la av som tur var;).
mysigt som tusan var det med brasan iaf;). lite jobbigt bara att springa och plocka pinner hela tiden, men det funka;), det tillhör ju om man inte har massa ved;).

idag har vi också vart och badat, men idag åska det rejält så vi våga inte hoppa i. inte förens efter ett tag och då vart det 3 dyk för min del och sen upp snabbt som tusan haha. ville ju fan inte ha en blixt i röva haha!

efter det blev det stan och hem till mig för en snabbdusch, jag stank verkligen förjävligt av allt utomhusbad och rök från gårdagen:S, el det gjorde vi väll båda, men chris fick gå med sitt;).

sen blev det sibylla innan vi traskade iväg till bion, Ice ages 3;). alla dom filmerna är ju förbannat bra och roliga;). så det var roande;). den kan jag lätt rekomendera;).

"Im gonna miss you"

sen skjutsa chris hem mig och nu sitter jag här med min vinflaska i handen haha. har vart ute med toy på en promenad med;), vädret ikväll är ljuvligt;). ska nog ta mig en riktig jävla sväng inatt;). nils kanske är på?! det måste han vara ikväll!! annars kommer jag fisa på honom om 3 månader haha;).

"Every minute of the future
Is a memory of the past"

morgondagen ser lite obestämd ut. vilket jag verkligen inte gillar!
men det blir iaf att "gå upp" skapligt, med det menar jag att gå upp troligtvis inte kommer vara ett alternatviv eftersom jag inte kommer kunna sova. åka in till stan redan runt 9-10 tiden imorn.

"Ill need to say goodbye and follow my dreams"

Inga kommentarer: