fredag 17 juli 2009

Faunisk Filmkväll!

Blir inget långt inlägg här ikväll inte, kl är redan halv 2 och jag ska upp runt 9 tiden:S. vilket jag säkert kommer palla det är inte de, men sen på söndag så ska jag vara barnvakt tidigt som tusan:S! blääää!
btw chris jag glömde fråga det ikväll, men kan inte du hjälpa mig på söndag?!:p. jag kommer vara grymt bakis och skulle verkligen behöva din hjälp ett par tim!!! så nu hoppas jag verkligen att du ställer upp din indiefis:D!

Vart i gullringen och badat idag som sagt, el badat och badat är väl kanske att överdriva haha. jag var i vattnet i ca 2min haha. inte för att det var kallt, men för att vattnet där ute verkligen ser ut som taget direkt från en diarréstjärt!!!!! haha;).

Sen käka vi på sibylla och har nu precis avslutat 2 filmer, bland annat studio 54! OMG! säger jag bara:D! det är äkta porr! haha. egentligen inte men Ryan Phillippe är så grymt heeeeet i den! det kommer jag leva på i flera veckor nu:p.

Så nu har jag lite annat att ta tag i ikväll med innan jag lägger mig:p. Så det är bäst jag skyndar mig om jag ska hinna allt;).

Btw chris skicka sen så att jag vet att hemvägen gick okaay!

Metallica imorn!!!!:D. Jag är så lycklig:D!

Skriver nog inte förens på måndag igen här nu, Då hoppas jag att jag kan för er berätta om en hell of a ride nere i h-fred:D haha.

Metallica, Alkohol och betträ:p

"You still have the time to take it all back, I want you too, before its to late"

Inga kommentarer: