måndag 6 juli 2009

Satan i gatan!

vaknade tidigt idag med. var så jävla faunisk! haha. gick tyvärr inte över heller:S. vart det hela jävla dagen:S!

chris och nils kom in till stan, gick runt i lite affärer och sen käka vi på sibylla, standard;).

sen åkte vi ut till svi och där blev det glass i fulla lass, och då menar jag verkligen det med haha. 2 liter dela jag och chris på;). iofs så gjorde vi milkshake av det;). men endå haha.

sen blev det 2 filmer på raken;), äntligen har vi sett Pocka! el Pocca el hur fan man nu stavar det jävla indian namnet haha!
såg en annan jävligt bra med, kommer inte ihåg vad den hette, men den var bra;). och heeeet:p. värsta gammligen i den som äär så jääävla snygg!!!! värsta av allt är att han är jävligt lik min egen far:S hahaha. liten och kort, precis samma kroppsbyggnad alltså. lika klädsel, tyvärr må jag säga! lika till utseendet med. så det är lite läskigt haha. men det kanske är som dom säger, att man drars till karlar som är och ser ut som sin egen far?! titta bara på johan;).

jaa så har väll min dag i stort sätt sett ut. nu är jag trött iaf;).

så nu blir det piller och sen sova;).

btw jag är lite arg över att festivalen börjar imorn och jag ska inte gåååååååååå!!! gaaaah!!! det känns i mitt hjärta!!!! haha;).

5 dagar! och fler ska det bli;). jag ska vinna denna tävlingen mot mig själv;).

"Dont for a second think youre not irreplaceable"

Inga kommentarer: