söndag 26 juli 2009

Öland

Det blev en riktigt rolig kväll igår:D!

Kvällen såg ju som sagt jävligt oklar ut där ett tag. Men sen skicka mala och fråga vad jag skulle hitta på, och då vart jag genast jävligt sugen på att hitta på något skoj. Så det blev en trip till Öland:D!

Till Borgholm rättare sagt, Vid 20.30 tiden igår påbörjade vi våran resa, Jag, Malin, Chris och nikos till Borgholms strand. Jag har inte hört talas om det direkt innan, men stället är ganska så känt tydligen. Bara idag förut när jag stod och laga mat så hörde jag 3 reklamer om det på radion haha.

Det gick förvånansvärt fort ner faktiskt, och bara 2 kisspauser på hela vägen dit för min del:D! Jag är stolt:D!

Hände faktiskt en jävligt otäck grej med på vägen ner. Som fick hela min kropp att börja skaka som ett jävla asplöv:S!
När vi hade åkt en bit, kommer inte riktigt ihåg vart det var, men utanför Högsby iaf tror jag.
Iaf vi kom där på vägen och åkte, då Nikos helt plötsligt får tvärnita för en kille som stod mitt ute i vägen men armarna i kors!! Gaaaalning el!!!!? Troligtvis hade han väl räknat med att ta livet av sig den kvällen. Han flytta verkligen inte på sig heller:S. Han såg helt borta ut, och på kroppsspråket att dömma så var det som sagt troligtvis ett misslyckat självmordsförsök.
Nä det var riktigt jävla otäckt iaf, som taget ur en jävla skräckfilm, skojar inte när jag säger att hela min kropp skaka i säkert en hel timme efter. Fan vi kunde ju ha kört ihjäl honom, vilket iofs säkert var hans vilja, men endå, jag tycker fan inte det är rätt att låta andra få leva med skuld resten av sina liv bara för att man själv vill ta livet av sig.

Iaf så såg vi att han satt på vägkanten på hemvägen med, då med 2 till personer. Så dom kanske hade lyckats att få honom att ändra sig. Jag ville stanna och prata med honom, men nikos våga inte stanna haha. Aja läskigt var det hela iaf!

Väl nere i Borgholm så var jag tvungen att pissa innan vi gick in, så Chris följde med mig medans dom andra 2 gick in sålänge. Då nere vi kajen så såg vi en Iller:D! Han var så grymt söt:p, först trodde jag att det var en kattunge. Och som Chris sa, Jag är jävligt glad att det inte var det! haha. För hade det vart det så hade inte jag kunnat lämna den haha. Jag hade skippat hela strand och suttit utanför med den i stället;) haha. Sen hade den fått bli min sängkamrat;).
Så det var tur att det inte var nån kattunge;).

Själva strand var ett jävligt mysigt ställe, hur stort som helst, låg precis vid havet, liveband som spela, och det bästa av allt, ciggautomater:D haha. Så dit vill jag verkligen åka igen;).

Vi såg en gubbe typ som dansa jävligt hett måste jag säga haha, sen såg vi en gravid arabman haha. Culle hade på sig typ en palestinasjal som araberna var jävligt kåta i haha.

Det mest komiska av allt, tycker jag var våra val. Egentligen är vi dumma alltså haha. Men det måste ju betyda något.

Hemvägen tycker jag gick lika fort, tyckte inte Chris men det var väl som han sa, Är man i gott sällskap så går tiden fort haha. Så du kan va snäll Chris! Tack för den din morgonrapare!

När vi kom hem runt 5 tiden så var det fortfarande full rulle här hemma. Musiken på högsta volym, och en hel bunt med onyktra karlar satt på altanen haha.

Jag hade egentligen velat gå och lägga mig direkt när vi kom hem, men det fick jag inte haha. Chris och jag käka lite gamla rostade mackor, sen satt vi ute på altanen en sväng och snacka skit med karlarna.

Efter ett tag så fick väl Johan nog och gick och la sig. Då såg jag min chans med till att smita in i sägen:p, så jag skicka iväg resten av karlgänget innan jag bytte om till min kära morgonrock;).
Jag bädda åt Culle ute på soffan, givetvis så blev det ju inte sägen för mig då heller. Nej nej, utan då satte jag mig ute i soffan hos Chris en sväng och snacka lite skit. Som senare övergick till lite oseriöst bråk och 150 miljoner asgarv åt skit tråkiga saker haha. Nä det är helt jävla ärligt en av dom bästa sakerna jag vet, att vara grymt trött tillsammans med Chris, för fy fan va roligt vi har då haha. Skrattar så mkt så jag tror magen ska vända sig ut och in på mig haha. Att vissa saker kan bli så jävla roligt pga trötthet är för mig en jävla gåta haha.

Aja, nog om Öland och igår;). En förbannat rolig kväll iaf;).

Resten av denna dagen ser lugn ut, har plockat lite skit i lägenheten här nu. Ska väl fortsätta med det tror jag. Sen blir det "Extreme Toamakeover", det var en viss man som vart lite för onykter igår och tyckte att våra väggar behövde lite nya nyanser i badrummet. Hört talas om spyfärg nån gång?!!
Så det ska bli trevligt att ligga där inne på alla fyra sen och skura bort nån annans spyor, yeeeah:D!

Senare ikväll blir det nog lite film med Johan, sa en del grejer igår jag kanske inte riktigt menade. Men jag blev bara så arg. Så im sorry!

I veckan med så blir det PF, pojkvänsfritt haha;). Ska bli skönt att ha lite alonetime faktiskt;).
Förhoppningsvis så kommer väll grabbarna in ett par dar, hoppas jag iaf. Vill inte sitta och uggla ensam precis hela veckan.

Nu ska jag slå en pling till min faster;). Så Take Care!

"This is getting serious, Are you thinking 'bout you or us?"

Inga kommentarer: