onsdag 22 juli 2009

Målarn!

Nu drar jag upp till faster en sväng, dont know when Ill be back!;).

Jomen jag ska hjälpa henne med lite stuff, bla. hjälpa henne och måla fönstren.
Sen lär det ju bli en liten runda till skogen med på kantarellupptäckt;).

Imorn drar jag in till stan en sväng till älskligen;). saknar honom lite, jag sa lite:p.

Ska hjälpa malin att beställa ny telefon, sen ska vi troligtvis gå på något jävla möte med:S haha. men jaja det kan väll kanske bli trevligt;).

Imorse var det ju så jävla fint väder, så jag hade verkligen velat åka någonstans och ta med mig tältet. men det gick ju inte idag:(.

Prata med chris förut iaf, och då bestämde vi att en trip till ölandsdjurpark är nödvänding! så förhoppningsvis nästa vecka om vädret är bra;).

Nu ska jag packa lite, sen dyker väll förhoppningsvis faster upp när som;).

Och ni grabbar, iaf att ni får för er att dra på nått kvällsbad el något ikväll så hör ni fan av er!!!!!!!!!! puss och kram från en outstanding ung vacker dam;). only 19 you know;).

"Time seams too stand still when youre not around"

Inga kommentarer: