lördag 11 juli 2009

Hornmarken!

Flugan lever;), vet inte vart han tog vägen sen inatt. men hur el hur så vart det ett smart drag av honom att dra, det räddade honom livet haha;).

jag vet inte vad det är med mig längre, jag kan verkligen inte sova. lustiga är att jag nu inte har några problem med att somna, utan nu är problemet att jag inte kan sova utan att vakna 150ggr:S. jag vaknar en fyra fem gånger varje timme alltså:S. och det är verkligen jobbigt alltså. sover jätte oskönt och ligger och vrider och vänder på mig hela tiden, idag vaknade jag liggandes åt andra hållet i sängen haha. toy låg så troget precis brevid mig med huvet tätt tätt intill;). han har blivit så fruktansvärt gosig sista tiden alltså;). inte mig imot;). han ska ligga precis intill mig nu under täcket, så snyggt när man hör hans små snygga snarkningar;).

Chris och jag har vart på horn marken idag, som förutspått så var det enda vi kom hem med lite extra mat i magen;) haha. blöta som få var vi med haha. vi tog med oss paraplyer, men glömde dom givetvis i bilen haha. klantskallar..

nu ska jag iaf vila en stund, försöka iaf! innan grabbsen kommer hit igen för yttligare en spelrunda;).
nej det fick jag visst inte, för nu kom farmor in och fråga om jag ville ha käk, och käk direkt på bordet tackar man ju inte nej till;).
får vila efter det.

eftersom jag nyss såg att chris lagt upp Slipknot- snuff på hans blogg han med så vart jag tvungen att stänga på den en sväng;). var säkert hela 4 dar sen jag hörde på den senast! haha;).
nämen det är verkligen en av världens bästa låtar, texten är gudomlig;). hörde den första gången av min kära mexicanare;) haha.
men eftersom jag lyssnade på den så mkt under tiden det var slut mellan johan och mig så ger den mig inte direkt några bra minnen. och under den tiden så kändes det verkligen som att jag hade skrivit låten själv, förutom att jag inte kan skriva så bra låttexter då haha.
jag tänkte det, lyssna på texten så förstår du. det är allt jag behöver säga!

aja nu ropar farmor att det är käk;).
sen blir det godnatt en sväng;).

"I only wish you werent my friend, then I could hurt you in the end"

Inga kommentarer: