torsdag 2 juli 2009

Bad hela dagen;)

okej som sagt idag har det vart vaaaarmt! länge sen jag svettats så mkt som jag gjort idag.

så när chris ringde förut och fråga om jag ville hänga med och bada så var jag inte sen på att tacka jaa.
vi åkte till stjärnevik och slängde oss i, el kanske inte jag till en början, men det var för att jag var ostbågesugen som tusan;), så jag satt och tryckte i mig det dom första 10min innan jag slängde mig i;).
och fy helvete vad skönt det var i vattnet!!!!! bääästa lätt hittils!:D
chris tyckte det var föööör varmt, men det tyckte inte jag;). för jag hatar när man måste gå upp ur vattnet bara för att man fryser, och inte för att man vill.
men idag ville jag verkligen inte gå upp alltså;).

efter vi badat en sväng så stack vi och spela lite fotboll, om man nu kan kalla det de med en boll av storleken av en tennisboll typ haha. men det var kul det med;).
och svettiga blev vi så vi slängde oss i igen innan vi stack hem för att slänga i oss pizza från wasa;).

sen vart nils sugen på att spela zelda igen, så då stängde vi på det. och chris fick även testa en sväng nuu;), tråkigaste var ju bara att han inte fick testa på något kul ställe i spelet:S. så han lyckades jag nog inte få fast direkt haha. men en vacker dag så jävlar chris:D! you, me and zelda:D!

jag och chris låg mest och dumma oss medans nils körde, vilket ledde till att vi blev hooott igen! så vi bestämde oss för ett nattbad till;). snokebo blev det, och skönt i vattnet var det där med;). tog med mig schampo och sånt med;), onödigt kanske eftersom jag ändå inte blir ren, men det är skönt att löddra in sig i vattnet;).
nattbad är för jävla mysigt;). sånt älskas;).

och nu ligger jag här, med en karl jämte ma i sängen! haha. nej en karl kan jag väl kanske inte riktigt påstå men haha. nils tvingade mig att ta med han hem så att han skulle få spela nån timme till;). och det är ju helt okej eftersom jag ändå ligger vid datan;).
men nu ska jag gå och ta mig ett piller och sen borsta tänderna;). för mia g börjar bli lite trötter eftersom ho inte sov så mkt inatt;).
så det märks väl om jag somnat innan nils gett sig iväg, naaj vad jag ska snarke och störa när han spelar då;) haha. hm kom på att jag inte är så bra på snarkfronten:S.

morgondagen ser oklar ut. skulle ha följt med daddy cool och hans brud ut till deras stuga imorn egentligen. men eftersom det ska bli regn på lördag så blir det nog inte av. istället prata chris, nils och jag om att åka och bada och grilla någonstans, och det låter ju inte helt fel;). så vi får se hur dagen blir;),

sen på lördag så ska jag nog ha mig en "ta igen mig" dag haha. nämen det har verkligen vart den perfekta veckan denna vecka;). asnice väder som spenderats tillsammans med asnicea människor;), och vi har gjort asnicea saker;).
så lördagen åker jag nog in till johan och har lite tvmys tror jag;). länge sen vi köpte räkor ju:p
så det måste ske;).

7 år tillsammans med den fisen snart;), time goes by fast!

aja nu somnar jag tror jag, så natti natti, som chrisen säger;).

"I cant make up my mind about stuff"

Inga kommentarer: