söndag 12 juli 2009

Men häng inte läpp för det! haha;).





Jag måste verkligen för er berätta att jag älskar mitt nya ord, Partyfis! haha. det är så grymt!:D





Lägger in lite bilder här idag med från i helgen;).


Har som sagt blivit en hel del guitarhero för mig och grabbarna i helgen! och jag har nog tyvärr börjat fatta tycke för det igen;) haha.
Är man bättre på något än andra så blir det ju automatiskt roligt;). You suck booys:D!

Loook at the prooo:D!!
*
Var ju nere i Brunnsparken några ggr med toysan;), culle och nisse fick som vanligt för sig en knas idé, denna gång blev toy lidandes haha. så dom mätte upp 100m och ville sedan ta reda på hur fort toy kunde springa det. 10.7 sek tror jag det sluta på;).




Just nu sitter jag och lyssnar på hinders äldsta platta, och omg dom är verkligen genier i mina ögon!!!!! och speciellt i mina öron;) haha. visste att det fanns en äldre platta, men jag har inte lyssnat så mkt på den innan, hört nån enstaka låt bara. och nu fattar jag verkligen inte varför haha. så nu har jag något att lyssna sönder dom närmaste veckorna;).
*
"Youre almost amazing"


Sniiigg du är när du spelar nils!:D
*
Som sagt igår spela vi igen. Drack lite med, fast vart faktiskt inte så onykter;).
Men det var en trevlig kväll med grabbsen;).
*
Chris bestämde sig för att bli lite sur en sväng haha, vilket ledde till att jag med vart det haha. men vi löste det hela sen;), vi blev nog så sams som man bara kan bli;).
*
19

Just nuu sitter jag ute hos faster, vi har plockat svamp och hälsat på ödlebebisar idag;).
*
Svampen måste vi nog låta va ett par veckor till, vi hitta ganska så mkt, men det är för smått än.
Jävligt nice att gå ute i skogen iaf;). så lungt och fridfullt;).
*
Käkade starka nudlar och kycklig ikväll;), föör jäävla fint alltså;). egen lite specialare, men göött som tusan;). och nu snart ska jag nog ta och käka upp min chokladbit;). lever i "röda veckan" tider och då blir jag alltid sugen på choklad;).
och extremt betträ:p haha.
*
"Well, I dont know what you see, when it comes back down to the end of me"
*
Har inte sovit mkt inatt heller, gick och la mig runt 7tiden imorse, sen vakna jag vid 11 redan:S. så det känns i kroppen, men tur är väl det för jag har glömt mina piller, så förhoppningsvis stupar jag utan dom ikväll;).
*
Imorn vet jag inte riktigt vad som kommer att ske, ska nog hitta på något med faster på dagen innan jag åker hem, sen kanske jag slår nils en pling och ser om han inte är sugen på att åka på stryk i guitarhero en sväng;) haha.
*
På tis ska jag iaf följa med johan och dom och tälta;). Kaan nog bli riktigt mysigt;). så det ser jag fram imot;).
*
"How do I explaine without sounding insane?"
*
Sen måste jag hinna med och fiska nån gång i veckan med;).
*
Grabbsen lär jag ju inte träffa så mkt denna vecka, chris ska måla om deras kära hus nu i veckan, så han lär man ju inte se så mkt av. och jag vet inte om nils skulle dra till skara denna vecka. så det kommer bli en lite annorlunda vecka denna vecka haha. kommer till och med kännas lite konstigt haha. är så van att träffa dom i stort sätt varje dag vid det här laget nu haha. men jaja vi överlever nog;), förhoppningsvis:p.
*
I helgen ska jag vara barnvakt;), ser jag faktiskt fram imot;). till amy och leo. och dom ungarna är ju bara förjävla goa;). så det ska bli kul;).
*
Näpp nu väntar min chokladbit på mig;). Sen blir det natti natti;).
*
"Where do we stand?"

Inga kommentarer: