torsdag 9 juli 2009

Flyttstädning!

Vakna bajstidigt idag med!!!! hatar det! gaah!

sen har jag haft lite beslutångest om vafan man skulle hitta på idag. i dessa festivaltider och allt. känns verkligen hemskt att behöva sitta hemma!!!!! är ju inte alls grymt deprimerad nej nej;).

vill vekligen inte sitta hemma dessa dagar, jag hade mer än gärna packat ner tältet och stuckit någonstans dom här 4 dagarna, skitit totallt i om vädret varit bajs! bara man slipper sitta hemma! och framförallt slippa vara nykter!!!!!!!!

kom nyss hem från terese, johans syster. hjälpt henne lite med att flytta. deras nya lägenhet är förjävla snygg alltså! lite avis;).
dom skulle käka nu, så jag passa på att springa hem en sväng och lägga mig i sängen;), har ju redan käkat idag. och så har jag haft så förbannat ont i ryggen i några dar nu, vet inte vad jag gjort, men pain in the ass äre iaf!

ska springa bort dit en sväng igen sen. har ju åtminstonde något att göra då;). och det är faktiskt trevligt att träffa johans släkt. inte så ofta jag gör det heller längre.

påvägen hem i trappan så ramla jaag!!! haha. slog i huvet, men det såg nog mest roligt ut;) haha.

hade velat gå och se folkracen idag, men så blev det visst inte. får dra med mig karlgänget upp imorn istället;). jiman har ju semester med så;).
ska försöka få med mig dom upp imornkväll med. för i helgen pallar jag verkligen inte att inte göra ett skit haha. i helgen ska jag ha fest hela helgen låång;). och vin ska drickas;).
jag har egentligen inte råd, men att gå upp till semesterracet på kvällen kostar ju inget;). enbart drickan innan ju;). och det är förjävla mysigt att sitta i öltälten däruppe;).
och annat folk är det ju med, inte bara tråkiga vimmerbybor, utan riktiga bönder:D!

ikväll blir det film för min del, kanske ska börja spela på Zeldat med;). men är bara rädd för att fastna, för då lär jag sitta i dagar minst utan att ha nån som helst kontakt med omvärlden förövrigt haha. jag bryr mig verkligen inte om något/någon annan än zeldat när jag verkligen fastnat;).
känns som att jag kommer kunna somna ganska så skapligt, eftersom jag sovit mindre än 5 tim inatt. hoppas på det iaf;).

"Im disappointed, you keep on letting me down"

Inga kommentarer: