söndag 5 juli 2009

Frysna vykort i Slättfall!

Lustigt nog så lyckades jag somna igår;).

Jim jävel jävel och ringde på dörren imorse:S!!! satan i gatan i ragatan!!!!
sen dess har jag vart extremt rastlös!!!! vet inte vad vi ska hitta på idag johan och jag.
men något blir det väl;).
träligaste av allt är ju att det är söndag med:S. panikdagen nr ett! jag kommer dö på en söndag det är jag säker på haha. bara för jag hatar dagjävlen så mkt haha!

funderar på att gå och spela äventyrsgolfen på björkbacken;). kan ju vara lite kul med karlgänget;) haha.

jag kom in till stan igår och jag är redan trött på att vara här, svi känns mer hemma för mig nu för tiden. vet inte varför. men jag trivs verkligen inte här inne i stan längre. det känns inte rätt.
och jag tror toy känner lika dant. här i stan ligger han bara i sin korg och ser deprimerad ut hela dagarna. och jag kanske ser lika dan ut när jag ligger på soffan haha.
nä jag vet inte, har faktiskt inte en aning varför jag känner så. för jag vill ju ändå träffa johan, det är inte det. men som sagt av nån lustig anledning så känns det inte som att jag bor här längre.

Idag har jag iaf tjatat på johan om att han ska köpa mig en ring;), ingen förlovningsring alltså. men nån snygg ring som jag kan matcha med mina naglar;) haha. man kan ju liksom inte köpa sig en ring själv:p. ringar ska på något lustigt vänster stå för något, även om det så bara handlar om en skitsak. så därför kan jag ju inte gå och köpa en själv;).
så förhoppningsvis får jag en snart;).

så jag vet inte om jag pallar ut röven till svi senare ikväll, el åtminstonde upp till djursdala;). nu i veckan har jag lovat faster att hjälpa henne lite och sen så ska vi ut med båten och fiska med;). så denna vecka har jag lite planerat iaf;).

"Jag skulle pröva mina läppar mot någon annan om du lämnade mig nu"

Inga kommentarer: