måndag 13 juli 2009

Blåbärspaj!

Jag har precis avslutat ett 3 tim inlägg på min nya hemliga blogg haha. vet inte hur många bloggar jag egentligen har nu haha. men jag behövde en ny igen eftersom jag "råka" visa chris min gamla hemliga. och just nu är jag inne i en sån period då tankarna verkligen snurrar i huvet igen, såna tankar jag vill hålla för mig själv. åtminstonde vill jag inte att någon jag känner ska få reda på dom.

Annars har dagen sett realativit lugn ut. ätit hemmagjord blåbärspaj;): åkte hem från faster runt 17.00 tiden. åkte då hem till svi, tog en dusch och sen kom chris förbi i några min innan jag gick ut med toy på långpromenad.

Skulle egentligen åkt in till stan ikväll, men farmor sa att hon kunde köra in mig imornbitti istället;). Så kvällen kommer nog fortsätta vara lugn, slänga på en film sen och käka något gott;).
får inte glömma att ta bort mitt nagellack sen heller haha. var tvungen att testa förut för att se hur det såg ut haha. chris bara skratta åt mig när han såg det=( haha. elak!!!

mala måste jag ringa med sen vid tolv! viktigt samtal som tusan! sonisphere i helgen troligtvis!!!!!!:D. faaan så najs!!!!!!:D. you made my day maaaala på åååbro!!!:D.

så barnvakten får skjutas upp tror jag;). kan fan inte missa metallica pga det!!!

just det, inatt drömde jag en dröm om dig som jag inte gilla! har ingen anledning att inte gilla den, men det kändes! dident like it....

näpp nu ska jag gå ut till farmor och snacka lite skit en sväng;).

"Why are we so afraid to know"

4 kommentarer:

Chris sa...

Du ska inte länka till den nya bloggen eller?

burningtears666 sa...

haha du vill det va?!:p. står inget om dig där ändå så den läsningen skulle nog inte intressera dig för fem öre:p

Anonym sa...

Står säkert om mig iaf, det är jag säker på. ^^.

burningtears666 sa...

Mohaha ooh jaaa, står om er alla:D. nej då, den är ganska så enformig och handlar i stort sätt bara om en och samma person;).