lördag 25 juli 2009

20

Idag har jag beslutsångest, vet inte vad jag ska hitta på ikväll:S.

Ska jag dra till vvik?! el ska jag dra in till Johan?! El ska jag stanna hemma och spela lite med nils ikväll bara?! och ta det lungt.

Mest sugen är jag på att dra till lköping, spela lite biljard osv, det är så grymt roligt:p.

Ne jag vet ifan, beslutångest är verkligen det rätta ordet.

Igår hade jag och pojkarna ganska så roligt iaf;). Vi satt hemma hos mig först i svi och spela lite kort i väntan på att farmor skulle komma hem så att vi kunde sno bilen. Lite buzz blev det innan med;).

Sen snodde vi bilen och drog ut till försjön beväpnade med korv;). Givetvis så var det massa folk därute och sov över. Som tur var så visa det sig att det var lite småbarn från vimmerby som skulle ligga över där. Så vi satte oss med dom haha. Ena lillkillen där kände jag igen från förr, han bodde samtidigt som mig bakom hydro back in the old times;). Han var bara runt 7år på den tiden, söt liten skitunge;) haha.

Japp så grabbarna och jag satt och dumma oss med dom hela kvällen typ;). Det var lite småkul faktiskt;).

Bad blev det också;), och nej det är verkligen inte kallt i vattnet. Hur skönt du vill;).

Vet inte vad kl var när vi drog hem men den var nog ganska mkt.

Mysig kväll iaf;).


Om jag skulle ta och sätta fart med lite grejer kanske. Och bestämma mig, det vore ju en fördel!
Kanske borde gå och ta en dusch iaf, skölja bort mina synder som dom säger;). Nämen då har jag ju det klart inför kvällen iaf.
Nästan så jag får köra en nils "Tänkaren" på detta, om hur jag ska göra ikväll hahah.
För jag kan verkligen inte bestämma mig!!! Heeelp meee!

"Med dig blev det här en helt annan värld"

Inga kommentarer: