tisdag 21 juli 2009

Flyttstädning!

Som jag skrev igår så kände jag verkligen inte för att inte göra ett skit efter att chris hade åkt igårkväll. Så jag skicka till nils och fråga om han inte var sugen på ett nattbad, vilket han då var;).
Slängde även iväg ett mess till chris och fråga om inte han också var på.

Så efter matchen slutat så kom chris hit med. och så åkte vi ut till "adsjön" som jag kallar den haha. Det var inte speciellt kallt i vattnet, därimot i luften, så jag börja frysa ganska så snabbt:S.

Tvätta även håret, fick även grabbsen till att göra det haha.

Efter jag gått upp ur vattnet pga kyla och grabbarna fortfarande lekte i vattnet, så snodde jag bilen en sväng och åkte runt lite på småvägarna i skogen;). vad olydig jag äär va:O haha. nämen man blir så grymt sugen på att få sitt jävla körkort nån jävla gång!!!!
Under den bilresan fick jag se en och annan hemsk syn haha:p. Ville bara blunda som jag brukar, men det kanske inte är det bästa att göra när man kör bil:S.

Sen när vi kom hem iaf så käkade jag och toy lite, sen tog jag tabletter och efter det så är det ganska så svart;) haha. vet vad jag gjorde när dom börja verka, men jag måste nog ha somnat ifrån det haha:p.

Vilket inte gör livet idag lättare att leva direkt hahah:p.

Idag gick jag iaf upp tidigt, för jag hade ju lovat Terese med flyttstädningen hela dagen. så jag kom bort dit runt 11 och sen dess har jag torkat skåp och en jävla massa skit. men jag tycker faktiskt inte det är tråkigt, mer rogivande. man står där och lyssnar på radion samtidigt som man drömmer sig bort i sin egna lilla värld;). " I live in my own little world, but its ok. everyone knows me here" haha;).

Allt verkar så enkellt när man tänker, om man är på rätt humör vill säga;). annars är allt svårare än att lära sig flyga haha.
Nämen alla planer och allt man vill göra, saker man verkligen vill uppnå, allt det där känns så simpelt i tankarna. fast att jag vet att jag aldrig kommer lyckas att nå dit jag vill, el få det jag vill ha. man kan inte styra allt tyvärr. vissa saker får man helt enkellt försöka lära sig att acceptera att det aldrig kommer ske.

Men iaf så städningen gick skitbra, och fort gick det;). så no problemas baby;).

Nu har jag precis käkat, ska gå ut med toy en sväng nu. Efter det en dusch för att fräscha till mig lite;). sen hoppas jag på att chrisfisen kommer hit så att vi kan hitta på något ikväll;). är sugen på att dra med engångsgrillen ut någonstans, om vädret tillåter vill säga. aja vi får se vad som sker;).

"And by the way, what make you think youll have it youre way?"

Inga kommentarer: