fredag 3 juli 2009

Åskar lägg ner!

idag vakna jag skapligt som vanligt! hatar min nya vana något grymt!! vad fan ska jag upp och göra på mornarna?!! finns verkligen ingenting att göra då! inget jag vill göra iaf, hatar allt på morgonen! nästan iaf:p.

nämen man kan ju inte sätta sig vid tvn, inte vid datan. och inte är man hungrig, el känner för att varken läsa el gå och duscha. så nej till mornar, om man inte har något vettig för sig då, som tex ett jobb. annars är det bajs!

nätterna därimot I löööööv it, på natten finns det en miljon grejer att göra:D.

idag har iaf chris, nils och jag vart ute och åkt lite som vanligt. vi åkte först till grinderum, men där var det förbannat mkt flugor och åskan satte igång ganska så rejält just då med. så då åkte vi in till stan och vidare ut till försjön istället;). där varken regna det el åska;).
så vi satte igång grillen och neeej vad gött mitt fläsk blev:p.

sen blev det bad, och det var faktiskt jävligt skönt i vattnet för att vara ute i försjön;).
träligt bara nu, för nu lär vi ju inte kunna bada på ett par veckor minst igen ska ju gå ner till 14 grader imorn ute och vattnet lär väll kylas ner det med:S.. så jag ska nog försöka komma iväg på en badsväng imorn med;), kallt i luften betyder ju bara varmt i vattnet som sagt;).

efter vi suttit framför brasan en sväng ikväll så drog vi hem till mig där det blev lite poker:). wiie jag vann;).
det blev jävligt varmt i rummet så vi bestämde oss för en lite kvällspromenad innan vi farväl för natten.

drack en liter vin ikväll med, kände nästan inte av helvetet ett skit! och det är jävligt träligt.. ska man behöva trycka i sig 3 l för att få effekt el??!! så jag vet inte om jag ska försöka låta bli alkoholen nån månad nu framöver, se om det hjälper. träligt bara att det är sommar, då vill man ju verkligen dricka. men det har helt enkellt blivt för mkt för mig dom senaste månaderna, el borde jag säga senaste året kanske?! haha.

Dagen idag har iaf vart trevlig;), trotts att vädret försökte sabba för oss haha. och gille har ju vart med och visat sig hela dagen haha;).
sen imorn blir det in till johan tidigt som tusan, hinner jag med lite morgongos innan han går upp inne i stan med;). och nej jag mena inte snusk!
sen imornkväll blir det filmmys och räkor;), så jädrans mysigt:D

näpp nu ska jag sova *blink*

Faunisk

"Im sorry, but Im not so sure about this anymore"

Inga kommentarer: