lördag 4 juli 2009

Lugn dag!


Dagen idag har som sagt varit väldigt lugn dag. lite halvskönt faktiskt. var ett tag sen, så det kanske behövdes;).

fast man känner i kroppen att man inte gjort så mkt idag, annars nu hela den här veckan har jag varit helt slut när jag gått och lagt mig. tror inte jag behövt sömntabletterna en enda gång faktiskt, jag har ju tagit dom. men jag tror inte det vart dom som fått mig att somna, utan mer ren utmattning;). och det slår faktiskt pillren;).

så ikväll är jag pigg som satan! måste göra något åt det:p.

Chris palla sig iaf in en sväng förut. vi skulle åka och bada, för vi båda hade gått omkring och känt oss kletiga pga värmen hela dagen. vi skulle åka till solnen men hitta verkligen inte dit haha. så det blev mest en massa lek i bilen;) haha. alltså när jag säger lek så menar jag verkligen lek och inget annat! gult hus, gul bil! sprayparty osv haha;).

iaf när vi inte hitta dit så bestämde vi oss för att åka till det gamla hedliga nossen istället;). påvägen dit öste regnet verkligen ner, åskade gjorde det med:S.
men när vi väl var framme i nossen så avtog båda 2;). efter lite hot från varann så hoppa vi i vattnet;). chris vägra ge ifrån sig sprayflaskan, så jag låste in mig i bilen tillsammans med hans kära mobil och då gav han upp;) haha. jag får tydligen inte röra den så jag vet inte riktigt vad han har för hemlisar på den haha;). men hämnden är ljuv chris:D

lika skönt var det i vattnet idag iaf;). vi bada väl ca 30 min sen skjutsa han hem mig igen. jag hoppa direkt in i duschen, skönt när man var kall från badet;).

efter det hyrde jag och johan film;), räkorna och det vita brödet åkte fram;). faaan så gööött och mysigt;). johan tände massa ljus och så med;). han är allt en liten smygmjukis<3

filmen vi hyrde var förbannat bra, madhouse hette den. vi skulle egentligen sett på nya wallander men den fanns visst inte. men det gör som sagt inget för denna film var den bästa jag sett på länge;). skräckis;). handla typ om ett mentalsjukhus och resten säger väll sig själv.
men bra var den iaf;).

var ute och rökte nyss, och dom kom jag på en ful grej. kände suget efter ett glas vin och då kom jag på att jag gjort mig av med 8 flaskor vin sen förra fredagen:S, obs haha. 6dar:S!!
iofs så har jag faktiskt inte druckit upp alla själv, men så har jag bara druckit 4 dar av dom 6 med:S. aja shit happends som dom säger;).

näpp nu ska jag skena ut till snyggfisen ute på soffan igen;). natten är ju bara ung el hur;). och jag är hur pigg som helst:p.

Take Care!

"Dont mean to hurt you, but I dont know what else to do"

Inga kommentarer: