fredag 17 juli 2009

Det närmar sig!:D

Sovit relativt bra inatt faktiskt;). lite små stolt över det:p.

Igårkväll sen så gick jag ut och gick med nils en sväng med;), vart en skön nattpromenad;).
Nils skrek i lite högt vid ett tillfälle haha, då skrek det en gubbe från en öppen ballkong att han skulle hålla käften haha. det var lite kul:p.

när jag kom hem så tog jag mig en tablett och la mig vid datan lite i väntan på att den skulle börja verka. sen borsta jag tänderna och hoppa i säng;). innan kl 2 som bestämt;).

Nu sitter jag och väntar på att bli hungrig, så att jag kan springa upp till affären och handla något gott;). tror jag ska ta mig en dusch innan det. sen ska jag och nils ta bussen ut till gullringen en sväng på ett bad;). vi tyckte att chris behövde ett pause från allt slitande med huset;).

Efter det åker vi in till stan på filmkväll hemma hos mig;). Förhoppningsvis fixa något gott att käka med;). Jag är sugen på potatisgratäng, vad säger ni om det killar?!

Imorn blir det fest så det bara smäller om det!:D Jag och 40.000 till fans kommer stå med varsin öl i handen i väntan på att få se metallica! MÄKTIGT! hahaha:D. nämen det ska bli förbannat roligt;). en once in a life time upplevelse;).

Näpp bäst jag sätter fart med allt, har inte tid att ligga här och lata mig hele dana;) haha.

Legat och lyssnat på denna låten hela morgonen, grymt fin text!
men Jonnan är lite småtöntig haha. men som sagt i mina ögon är det texten som gör en låt bra.

http://www.youtube.com/watch?v=Nf1EvpuQo1Y

"Im all about loving you"

2 kommentarer:

Polyfaunisk ringsignal sa...

Potatisgratäng tackar jag absolut inte nej till. LOL

burningtears666 sa...

Synd att det inte blev nån då nils! haha