torsdag 23 juli 2009

Asylum


Sitter här och tuggar på några gamla turkisk peppar;), men det funkar;). När inte lagen har nån lag så att säga;).

Idag vakna jag mkt senare än vad jag tänkt:S, skulle gått upp tidigt och hjälpt faster. Men faster fick inte liv i mig förens kl halv 1:S! oj då:S! Och det var tredje gången hon sa till mig att gå upp haha.

Det hela kan ha något att göra med mitt och grabbarnas nattbad inatt:S. Vet inte när vi var hemma men efter kl halv 3 vet jag iaf. Var grymt skönt i vattnet och man frös inte uppe på land heller;), så en skön sommarnatt med andra ord;).

Det var ju inte riktigt min mening att dra iväg med dom igår natt, hade räknat med att kanske stoppa i mig pillren runt midnatt igår för att då orka upp imorse. Men istället stoppa jag i mig dom runt 4 hugget och var inte i säng förens efter kl 5 haha. Shit happends som dom säger;).


Idag har jag iaf fått hem min mobil, redan less på den:S. Innan var jag verkligen ett nokia fan haha. Men nu vet ifan, den saknar fleralarmsväckning, vilket jag alltid har annars!!!! brukar sätta 6 alarm innan jag stiger upp. Hur ska detta gå?!!!
Sen så kan man inte se hur länge man pratar med nån:S, alltså efteråt kan man ju självklart det, men inte under själva samtalet:S. Och nu har jag suttit i 2 tim och lagt in musik på den, för det klarar jag mig inte utan på mobilen. Mitt gamla minneskort funka inte i denna, så det var bara att börja om från början:S. aja det var väll dags, låtarna jag hade på den förra kaaaan vaa äää uttjatade haha.
Så nu är den nya "nallen" proppad med hinder:p, meee liiike:p.
Synd om min närvaro bara som kommer vara tvugna att stå ut med det:p. haha.

Ifa efter att jag tillslut pallat mig upp så drog vi inte till stan faster och jag, fixade med lite skit. Lovade henne att komma upp nästa vecka minst ett par dar, så vi kan få målningen på huset klart iaf;). Men då jävlar blir det med ett vinglas i ena handen;), och hinder i örat;) haha.


Annars idag har det inte hänt så mkt, skulle ju gått på möte med malin. Men en timme innan vi skulle dit ringde malin och fråga om vi inte skulle dra på fotboll istället. Jag palla inte att fixa mig så jag sket i det, låg på soffan och smällde i mig Culles glass istället till en Brad Pit film:D haha.

En en gång, sorry Chris för att jag snodde din glass! haha:p. Men jag var ju så sugen:p. Du vet hur jag blir när jag druckit hahaha;).


Efter filmen drog jag ut med toy på en redig promenad, skönt som tusan var det;). Gick och sjöng där lite för mig själv till hinder;).

Sen direkt när vi kom in igen så hade Johan fixat lite käk, den åts med god aptit till en film;). Kommer inte ihåg vad den hette, men det var jävligt rolig iaf;). Typ Scary Movie film, i den titlen iaf. Hade inte sett den innan;).


Nu sitter jag som sagt här vid datan, precis klar med låtnerladdningen till mobilen. äääntligen!


Imorn vet jag inte riktigt vad det blir av dagen än. Ska ha mitt "Fredagsvin" iaf, får jag det så är jag nöjd med vad som än händer och sker;) haha. Aslong as Ill got my precious wine<3


Nämen jag ska gå ut med toy strax och slå Chris en pling och se om han har något påhittigt på hjärtat vi kan göra imorn el resten av helgen;).


Sen blir det bedtime for me! Hoppas på att Johan med känner för att hoppa i säng då;). Länge sen jag låg jämte någon och mysa;). och det är ju aldrig fel;).

Asylum


http://www.youtube.com/watch?v=w87JSGYSIyI


"It has nothing to do with you"

Inga kommentarer: